superpony schreef:Maar waar is die 90 euro voor?
Als je begeleiding krijgt, betaal je voor de begeleiding. Dat is meestal niet omdat je niet kan rijden, maar omdat ze de route kennen en hun paarden niet zo meegeven.
Dan betaal je; begeleiding voor 3, 1x paard huur en daar zitten dus ook de kosten van de begeleidster zelf bij in.
Brainless schreef:superpony schreef:Maar waar is die 90 euro voor?
Als je begeleiding krijgt, betaal je voor de begeleiding. Dat is meestal niet omdat je niet kan rijden, maar omdat ze de route kennen en hun paarden niet zo meegeven.
Dan betaal je; begeleiding voor 3, 1x paard huur en daar zitten dus ook de kosten van de begeleidster zelf bij in.
Je betaald 30euro per persoon voor bv een rit van 2 uur.
Dat is incl huurpaard en begeleiding.
Ga je op je eigen paard dan alsnog betaal je gewoon 30E.
Heb het zelf ook meegemaakt.
Vrienden vroegen mij mee, zij huurden paarden ik zou mee met de mijne en ik moest even veel betalen voor de rit (en 2,50 extra om mijn trailer bij hun te mogen parkeren).
janouk schreef:[RIJ-ITP] Genoten 3 dagen rondrit Veluwe met gids te paard
Ik denk dat Nanda Gids op de veluwe je vast kan helpen. Echte aanrader
Brainless schreef:Ik vond het anders wel raar dat ik evenveel moest betalen terwijl ik geen paard van hen huurde.
Zij hielden zelf ook de paden niet bij.
Chasey schreef:janouk schreef:[RIJ-ITP] Genoten 3 dagen rondrit Veluwe met gids te paard
Ik denk dat Nanda Gids op de veluwe je vast kan helpen. Echte aanrader
Ja Nanda is echt een aanrader!
Ook al meerdere malen met haar meegereden. Ze weet de mooie routes, heeft een heel stabiel paard waar ze op rijdt en heeft op het moment een tinker beschikbaar waar je op kan rijden.
Ben met mijn eigen paard meerdere malen met Nanda mee geweest, maar ook al een keer op haar tinker Araghon. Super braaf dier!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers