We gaan met mijn ervaren Fries en tinker.. We rijden al heel veel buiten (ook vaak over de Veluwe) en dan meestal zo tussen de 25-35 km.. Om 't leuk te houden, wil ik 't nu gaan houden op 20-30 km, met een paar kilometer speling..
Wel gaan we een beetje op de verwende manier, want mijn man/groom/steun en toeverlaat rijdt met de auto, trailer en de spullen van A naar B..
Ik weet dat er veel overnachtingsplekken te vinden zijn op de Veluwe, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en hier heb ik dus jullie hulp bij nodig..
Ons startpunt zal hoogstwaarschijnlijk Loenen zijn.. Waar we heengaan, ligt helemaal aan de overnachtingsplekken die aangedragen worden, qua afstand haalbaar zijn en aansluiten op onze wensen..

Wat zoek ik:
Veel luxe hoeft niet, maar een blokhut waar 3 (misschien 4, manlief van bijrijder is nog onbekend of hij mee wil) slaapplaatsen zijn.. Een douche, wc en een gasstelletje zijn wel een must..
Onze paarden zijn al tevreden met een paddock en ruwvoer, meer hebben ze niet nodig..
Als iemand wat weet, of andere tips en tricks heeft voor ons, dan hoor ik 't graag..