Vakantie met paard aan zee, waar mogelijk?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ruiter1997

Vakantie met paard aan zee, waar mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-20 14:42

Hoi Bokkers!

Binnenkort heb ik vakantie en zou dan heel erg graag met mijn paard een weekendje weg willen en dan het liefst naar het strand. Ik had al wel enigszins wat rondgekeken op internet, maar vindt het toch nog wel lastig en spannend (vind het niet niks zomaar naar een 'vreemde plek' met je paard) om te beoordelen. Vandaar dat ik hoop dat er hier misschien een aantal mensen zijn die dit toevallig al een keer hebben gedaan en hier dus ervaring mee hebben, een leuke en goede B&B/pension weten waar je met je paard naartoe kunt en vooral waar je ook overdag met je paard op het strand mag komen.

Dus wie kan mij helpen?
In het kort zoek ik:
- zou fijn zijn als mijn paard en ik op hetzelfde terrein zouden begeven (niet dat mijn paard 2km verderop staat), dus een pension waarbij je als ruiter zijnde ook kunt overnachten.
- dichtbij het strand (liefst op stapafstand) en waar je overdag ook met je paard op het strand mag komen
- waar eventueel ook een rijbak aanwezig is zodat je ook nog even in de bak kunt rijden.
- goede verzorging paard (brok, hooi, evt. wei/paddock beschikbaar)

Heel erg bedankt alvast voor het meedenken!! :D

Marie111

Re: Vakantie met paard aan zee, waar mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:25

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:29

Ik woon vlakbij het strand, maar let op dat er weinig (tot geen) plekken zijn waar je in de zomer overdag op het strand mag (en moet willen ivm drukte). Is je paard al eerder op het strand geweest? Dan zou ik het helemaal overdag niet opzoeken

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:31

Ik zie op instagram veel leuke dingen van Hof van Alexander in Zeeland. Heel mooie locatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 16:08

Paardenhotel Burgh in Burgh Haamstede. Ik weet alleen niet of je daar overdag op het strand mag.
Zelf geen ervaring mee maar mijn vriendin gaat hier jaarlijks naar toe.