Buiten rijden in Schijf, NB

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Buiten rijden in Schijf, NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 19:38

Mijn 2 paarden gaan voor vakantie naar een pension stal in Schijf. Het is voor als we zelf op vakantie zijn, maar ik breng ze al eerder. En mijn bijrijdster gaat daar tijdens onze vakantie ook af en toe rijden.
Nou zie ik op ruiteren en mennen wel routes in Rucphen, maar niet in Schijf. Dus graag info waar je allemaal kan rijden daar. En als er iemand met ons mee wil om ons de weg te wijzen zou dat helemaal fantastisch zijn.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:02

Schijf zelf heb je niet echt bos, je kan richting de witte moeren maar daar is niet veel keus in paden.
Je kan richting achtmaal(Oude Buisse Heide). Er ligt een ruiterpad deels door Schijf en Achtmaal.
Afhankelijk van de afstand die je wil rijden is de pannenhoef ook een optie. Weet niet waar je paarden precies komen te staan meer tegen Rucphen, Achtmaal of Roosendaal aan?
Anders zou Roosendaal(Visdonk) ook nog een optie zijn. Maar alles afhankelijk van de afstanden die je wil maken.