Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hilary schreef:Bij Leersum / Amerongen moet je vooral weten welke paden je wel en niet kunt rijden. Bij Leersum zijn een aantal zware stukken op zandverstuivingen, bij Amerongen zijn de heuvels soms spelbreker. Ik kan twee paden bedenken die te smal zijn en twee paden die ik niet zou doen ivm steile helling (een van die paden heeft nu een omleiding, weet niet hoe die is).
Onali schreef:Leersumse Veld is idd vrij zwaar en max. 9 km.
Hebben hier veel mul zand en op sommige stukken is het smal.
Ik kan bijv. niet met mijn 2 shetlanders naast elkaar lopen.
In Ede zou je een rondje Planken Wambuis kunnen maken.
Trailer bij Juffrouw Tok en dan via de hei of rechtstreeks het bos ingaan.
Liannedepa schreef:Onali schreef:Leersumse Veld is idd vrij zwaar en max. 9 km.
Hebben hier veel mul zand en op sommige stukken is het smal.
Ik kan bijv. niet met mijn 2 shetlanders naast elkaar lopen.
In Ede zou je een rondje Planken Wambuis kunnen maken.
Trailer bij Juffrouw Tok en dan via de hei of rechtstreeks het bos ingaan.
Ooww goeie !
Is daar gratis rijden of moet je penning of iets hebben?
En staan de routes goed aangegeven ?
Muiz schreef:Leersumse veld smal? Tja, soms moet je goed sturen. Wij reden vorig jaar met de menvereniging daar een prima rondje hoor. Tandem, vierspan tuigers, dat past prima. Als je richting amerongen gaat kom je makkelijk aan de 15/20 km.

Liannedepa schreef:nine1987 schreef:Vanaf de cantharel in Apeldoorn..
Wij komen vanuit Waddinxveen en tis een goed uur en 20 min rijden.. Vanuit de cantharel gaan vele routes, met afstanden zo lang als je zelf wil..
Super heeft u dan nog speciale plek waar je goed kan parkeren ?
En moet je hier betalen ?
Liannedepa schreef:Super !!
Ik ga als na Corona wat meer vrijheid is deze menpadden proberen ik ben erg benieuwd !!
Vraagje mennen sommigen mensen nog wel met Corona of zijn de meeste parkeerplaatsen nu afgesloten??
Otti1977 schreef:Liannedepa schreef:Super !!
Ik ga als na Corona wat meer vrijheid is deze menpadden proberen ik ben erg benieuwd !!
Vraagje mennen sommigen mensen nog wel met Corona of zijn de meeste parkeerplaatsen nu afgesloten??
Als de corona voorbij is wil ik best met je mee op Otti om je de weg te wijzen. Ik weet wel leuke routes in Epe
Liannedepa schreef:Otti1977 schreef:
Super !!
Als de corona voorbij is wil ik best met je mee op Otti om je de weg te wijzen. Ik weet wel leuke routes in Epe
Dat zou super zijn!