Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rose94 schreef:Parkeerplaatsen zijn niet voor niets afgesloten. De bedoeling is om een buitenrit te maken vanaf je eigen stal, in je eigen omgeving.
Ineke2 schreef:Rose94 schreef:Parkeerplaatsen zijn niet voor niets afgesloten. De bedoeling is om een buitenrit te maken vanaf je eigen stal, in je eigen omgeving.
Je mag gewoon vervoeren en een buitenrit maken in het bos. Bokkers zijn er niet voor om extra regels op te leggen.

Ineke2 schreef:Ik word gewoon een beetje moe van het commentaar.
Zelf ga ik niet met een trailer weg, maar als anderen dat wel willen dan moeten ze dat zelf weten.
Als er een boete volgt dan is niet mijn probleem.
geerte schreef:Hier zijn de parkeerplaatsen dicht. Heb al wel meerdere gezien die de combinatie gewoon in mijn straat zetten en dan het bos in gaan. Er wordt hier wel veel gecontroleerd en weet niet of het wel mag.
bliksemflits schreef:geerte schreef:Hier zijn de parkeerplaatsen dicht. Heb al wel meerdere gezien die de combinatie gewoon in mijn straat zetten en dan het bos in gaan. Er wordt hier wel veel gecontroleerd en weet niet of het wel mag.
Officieel mag je een aanhang 24 of 48 uur (weet niet meer welke) op een normale parkeerplaats/in een woonwijk laten staan. Dus wat dat betreft mag het volgens de wet wel.
Hoe dat nu met Corona zit geen idee...
Ineke2 schreef:Rose94 schreef:Parkeerplaatsen zijn niet voor niets afgesloten. De bedoeling is om een buitenrit te maken vanaf je eigen stal, in je eigen omgeving.
Je mag gewoon vervoeren en een buitenrit maken in het bos. Bokkers zijn er niet voor om extra regels op te leggen.
Liever een buitenrit waarbij je makkelijk afstand kunt houden als hutje mutje gaan bbq’en in het park.
Want als dat zo was was buitenrijden wel verboden net als in België.
Ineke2 schreef:Nog steeds zijn dat aannames Onali, fijne dag gewenst![]()
De plekken zijn afgesloten omdat er ( voornamelijk in de weekenden) teveel mensen naar toe kwamen. Niet omdat je er helemaal niet meer mag zijn.