Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:37

rollyjogered schreef:
ja <3
we hebben vorig jaar contact gehad via pb, ondertussen hebben we wel een trailer dus misschien kan ik een keer jouw kant op komen! moet ik wel nog even verder trailerladen oefenen, maar daar is nu toch genoeg tijd voor. :o


Wat leuk, :)) en twijfelde eraan,
te veel gebeurd afgelopen jaar en onthouden lukt dan niet zo goed :o

Groet Karin.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:12

Ik kom volgen! De Sallandse Heuvelrug ligt redelijk dichtbij dus wil er zeker weer eens heen gaan :D

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:20

Heerlijke foto's.

Hier afgelopen weekend weer een rondje Avonturenpark gedaan en aansluitend nog even door de diepe zandkuil gecrosst.

Heb wel een filmpje maar geen idee hoe ik die hier moet plaatsen haha.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 22:16

MarliesV schreef:
Heerlijke foto's.

Hier afgelopen weekend weer een rondje Avonturenpark gedaan en aansluitend nog even door de diepe zandkuil gecrosst.

Heb wel een filmpje maar geen idee hoe ik die hier moet plaatsen haha.


Posten op insta, link kopiëren en dan hier bij het plaatsen van het bericht de link plakken vervolgens de hele link selecteren en “video” aanklikken.

Edit, zie opmaak van mijn volgende bericht.......

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 22:17


MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:20


Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 22:21


MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:29

Ha gelukt om 2 screen shots te maken. 1 van de hele kuil, ben nog onderin en 1 van onderweg.
Hebben jullie toch een impressie!
Afbeelding
Afbeelding

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:05

Leuk!

Ik woon in Nijverdal en mijn paard staat aan de rand van de heuvelrug. Lopen hier zo het bos in. Thv camping noetselerberg. We zijn nog niet bezig met rijden, hier is ze nog niet klaar voor. Met de tijd gaan we dit oppakken en ook uit bereiden naar buitenritten. Ik hou me aanbevolen om tzt samen een ritje te maken :o.

Edit: ik zou ook wel een keer mee willen op de fiets binnenkort. Voor mij al erg ontspannend en zo kan ik je aan deze kant van de heuvelrug ook erg mooie plekken laten zien. Ken de omgeving uit mijn broekzak. Met oude pony dagelijks op pad geweest de bossen in.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:11

Hier thv camping noetselerberg prima paden voor menners, ook met sulky. Niet mul en geen stukken omhoog. Mijn weide eigenaar en onze weidebuurman ment hier ook altijd. Kennisen mennen hier ook altijd met shetlander en sulky.


ElineGC schreef:
Is het hier goed te doen voor menners? Ik rijd met Shetlander en sulky dus liever niet perse hele stukken omhoog en hele mulle paden

Yvette01
Berichten: 406
Geregistreerd: 05-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:15

Daphara schreef:
Voor wie nog meer is de Sallandse Heuvelrug een plek waar je graag buitenritten maakt?
Ik heb vorig jaar mijn BE gehaald en een auto gekocht die flink mag trekken. Begin dit jaar een trailer erbij en sinds dien ga ik regelmatig op pad om met mijn knollie buitenritjes in natuurgebied te maken.

Omdat ik de enige pensionklant ben op stal en de stalbaas net bevallen is, doe ik dit op woensdag veelal alleen.
Nu is de woensdag bij ons op stal drukker dan anders en met dat hele Corona gedoe is dat dus voor mij de dag bij uitstek om met paard in de trailer even naar de Sallandse Heuvelrug te tuffen en daar in alle rust een buitenritje te doen, ipv continu op stal mensen te moeten vermijden.

Voor mij is de trailerparkeerplaats bij Haarle de Sprengerberg het dichtste bij. Daar zadel ik op en daarna ga ik lekker met mijn paard verdwalen.

Nog meer mensen die graag buitenritjes doen op de Sallandse heuvelrug en die me daar wegwijs kunnen maken?


https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... =697#stap4

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 17:56

Yvette01 schreef:
Daphara schreef:
Voor wie nog meer is de Sallandse Heuvelrug een plek waar je graag buitenritten maakt?
Ik heb vorig jaar mijn BE gehaald en een auto gekocht die flink mag trekken. Begin dit jaar een trailer erbij en sinds dien ga ik regelmatig op pad om met mijn knollie buitenritjes in natuurgebied te maken.

Omdat ik de enige pensionklant ben op stal en de stalbaas net bevallen is, doe ik dit op woensdag veelal alleen.
Nu is de woensdag bij ons op stal drukker dan anders en met dat hele Corona gedoe is dat dus voor mij de dag bij uitstek om met paard in de trailer even naar de Sallandse Heuvelrug te tuffen en daar in alle rust een buitenritje te doen, ipv continu op stal mensen te moeten vermijden.

Voor mij is de trailerparkeerplaats bij Haarle de Sprengerberg het dichtste bij. Daar zadel ik op en daarna ga ik lekker met mijn paard verdwalen.

Nog meer mensen die graag buitenritjes doen op de Sallandse heuvelrug en die me daar wegwijs kunnen maken?


https://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.p ... =697#stap4


Hoi Yvette, welkom in het topic!

Ik mis een beetje waarom je de link plaatst, we hebben de site ook al besproken in het topic, maar misschien dient het nog een doel?

BellaSharon1

Berichten: 273
Geregistreerd: 26-07-17
Woonplaats: Stegeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:19

Helaas geen trailer om daar te komen, maar wij rijden graag bij de sahara in Ommen, kan je ook makkelijk je trailer kwijt.
Zeker een aanrader

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:55

Ben laatst ook nog in de diepe zandkuil geweest met een kennis van mij en haar paarden <3

Mijn bijrijdpaard staat dichtbij Heino. Heb helaas zelf geen BE rijbewijs, maar mocht ik ooit vervoer hebben óf iemand die dichtbij woont wil me oppikken voor een ritje op de Sallandse Heuvelrug of ergens anders natuurlijk (als deze corona crisis wat minder wordt.. nu mag er niemand anders op stal komen ook), dan hou ik me zeker aanbevolen O:)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 19:04

kirsten4 schreef:
Ben laatst ook nog in de diepe zandkuil geweest met een kennis van mij en haar paarden <3

Mijn bijrijdpaard staat dichtbij Heino. Heb helaas zelf geen BE rijbewijs, maar mocht ik ooit vervoer hebben óf iemand die dichtbij woont wil me oppikken voor een ritje op de Sallandse Heuvelrug of ergens anders natuurlijk (als deze corona crisis wat minder wordt.. nu mag er niemand anders op stal komen ook), dan hou ik me zeker aanbevolen O:)


Hey hoi Kirsten, mochten de zware Corona maatregelen per 1 juni toch versoepeld worden, dan stel ik die datum (2e pinksterdag) voor om een ritje te plannen. Voor mij is het maar een paar kilometer omrijden om jouw en je pony op te pikken.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:45

Daphara schreef:
kirsten4 schreef:
Ben laatst ook nog in de diepe zandkuil geweest met een kennis van mij en haar paarden <3

Mijn bijrijdpaard staat dichtbij Heino. Heb helaas zelf geen BE rijbewijs, maar mocht ik ooit vervoer hebben óf iemand die dichtbij woont wil me oppikken voor een ritje op de Sallandse Heuvelrug of ergens anders natuurlijk (als deze corona crisis wat minder wordt.. nu mag er niemand anders op stal komen ook), dan hou ik me zeker aanbevolen O:)


Hey hoi Kirsten, mochten de zware Corona maatregelen per 1 juni toch versoepeld worden, dan stel ik die datum (2e pinksterdag) voor om een ritje te plannen. Voor mij is het maar een paar kilometer omrijden om jouw en je pony op te pikken.


Daar gaan we dan maar op hopen :D :D

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 19:49

kirsten4 schreef:
Daphara schreef:

Hey hoi Kirsten, mochten de zware Corona maatregelen per 1 juni toch versoepeld worden, dan stel ik die datum (2e pinksterdag) voor om een ritje te plannen. Voor mij is het maar een paar kilometer omrijden om jouw en je pony op te pikken.


Daar gaan we dan maar op hopen :D :D


Nou... voor nu alles verlengd tot 20 mei, dus het zal mij benieuwen.

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:57

Leuk topic! Ik heb er vroeger veel gereden vanuit Marienheem.
Mijn paard staat nu in Lettele. Ik heb helaas geen auto.om een trailer te trekken dus moet nog even doorsparen.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:19

Daphara schreef:
Nou... voor nu alles verlengd tot 20 mei, dus het zal mij benieuwen.


Jaa inderdaad...

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:29

Undefined schreef:
Leuk topic! Ik heb er vroeger veel gereden vanuit Marienheem.
Mijn paard staat nu in Lettele. Ik heb helaas geen auto.om een trailer te trekken dus moet nog even doorsparen.

Ooh ik woon in Lettele :')

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:33

Paard ook of dat niet? :P

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:40

Jaa paard ook haha

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:51

Oh nou als je een keer een buitenritje in die omgeving wil maken laat maar weten :D

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:38

Gezellig :)

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:08

Leuk dat via dit topic gezellige contacten worden gelegd. Wordt hier gewoon blij van.