12 tm 15 maart Texel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aruallaura12

12 tm 15 maart Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 20:34

Hoi allemaal,

12 tm 15 maart zijn we op Texel. Ik zou daar graag een strandrit maken, maar de kleinschalige stal die ik via Google had gevonden geeft geen beschikbaarheid.
Afgelopen week hebben we mijn verzorgpaard in laten slapen. Het zal voor mij dus dubbel zijn om op een ander paard te stappen, maar ook erg fijn om zo weer eens te kunnen rijden en uit te waaien. Heeft iemand tips, voor een fijne stal waar ze rustig en verantwoord omgaan met de paarden en in maart al het strand op gaan? Of heb je zelf paarden/pony's en vind je het leuk om mij mee te nemen tegen een gepaste vergoeding? Ik ben 30, rij vanaf ongeveer mijn 8ste en pas evt ook nog op een stevige pony.

Liefs Laura

Afbeelding

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 22:41

Manege kikkert en ernaast zit nog een haflinger stal elzenhof? tenminste hun zomerlocaties. Weet niet of ze nu ak strandritten doen .

aruallaura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 22:51

Ja de kikkert doet nog geen strandritten, helaas en bij die andere heb ik geen reactie op mijn berichtje gehad. Staan de paarden er daar ook goed bij?

JosefienE

Re: 12 tm 15 maart Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 23:17

Je kan nog proberen bij de Jan plezier, zij doen huifkar tochten, maar ook gave strandritten met hun trekpaarden! Verder heeft de Krim ook paarden in de zomer, maar ik weet niet of die er nu al zijn voor ritten

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 23:18

aruallaura12 schreef:
Ja de kikkert doet nog geen strandritten, helaas en bij die andere heb ik geen reactie op mijn berichtje gehad. Staan de paarden er daar ook goed bij?

Paarden staan bij de kikkert en Elzenhof er het zelfde bij. Zijn erg vergelijkbaar, alleen heeft Elzenhof vooral haflingers en vond ik zelf de ritten bij de kikkert fijner, maar voor mij is het al een aantal jaar geleden dat ik bij Elzenhof heb gereden.