El Rancho De Verano organiseert dit jaar ook weer meerdere western weekenden. (je kunt er ook voor kiezen om engels te rijden)
Nu ben ik benieuwd of er meer bokkers naar een western weekend gaan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? AmoorM schreef:Wat houd dat precies in? Wat zijn de kosten?
in mijn weken had er ook iemand een eigen paard mee. Let wel dat ze ook 2 dagtochten doen en die moet je paard dan wel aankunnen. Anders kan je er ook voor kiezen om op de ranch te blijven en in de omgeving te rijden, dat is geen probleem. Sure_lee schreef:Hmmm dan houd ik het nog wel even in gedachten. Dagtochten zijn geen probleem. Die maak ik zelf ook genoeg.
Tja hoe het voor mijn paard is om met een groep te rijden waar de paarden elkaar allemaal kennen, dat kan ik lastig beoordelen.
Ik rij wel vaker met grote groepen paarden. Maar die staan niet met elkaar in een kudde.
Sure_lee schreef:Hmmm dan houd ik het nog wel even in gedachten. Dagtochten zijn geen probleem. Die maak ik zelf ook genoeg.
Tja hoe het voor mijn paard is om met een groep te rijden waar de paarden elkaar allemaal kennen, dat kan ik lastig beoordelen.
Ik rij wel vaker met grote groepen paarden. Maar die staan niet met elkaar in een kudde.