Korte werkvakantie op een Ranch zomer 2020

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elss94

Korte werkvakantie op een Ranch zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 20:11

Mijn naam is Els, ik ben 25 jaar en van beroep Jeugdverpleegkundige en Consulent. Ik rijd paard vanaf mij 8e en heb momenteel een hele lieve KWPN'er tot mijn beschikking die ik 3x per week verzorg/berijd.

In de zomer van 2017 heb ik, nadat ik mijn HBO diploma binnen had, 6 weken meegewerkt op een Ranch in Zuid-Frankrijk waar Ruitervakanties worden georganiseerd (Oosting-Horseriding). Hier heb ik gasten ontvangen en verzorgd, bediend, paarden verzorgd, stallen gemest, klusjes gedaan op het terrein en heel veel mee mogen rijden op prachtige ritten door de mooie Zuid-Franse natuur. Wat een super ervaring!! Meer over mijn ervaring lees je op de website van Oosting-Horseriding bij het kopje ''seizoenshulpen 2017''

Nu zou ik graag nog eens zoiets soortgelijks doen maar dan voor een kortere periode, zo'n 2/2,5 week en op een andere locatie. Dus ben ik op zoek naar een bedrijf waar ik mee zou mogen werken voor deze periode. Het gaat om het hoogseizoen, de bouwvak hier in Zuid-Nederland, namelijk week 32 en 33 (3 tot en met 16 augustus).

Ik ben niet bang om mijn handen uit de mouwen te steken en hard te werken. Wel zou het fijn zijn als daar een aantal keer paardrijden tegenover staat. In Zuid-Frankrijk heb ik kennis gemaakt met western rijden en dat vond ik heel gaaf (stiekem ligt hier ook mijn voorkeur ivm de relaxte manier van omgang met het paard en rijden), thuis rijd ik dressuur.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie tips? Of kennen jullie iemand die interesse heeft om mij mee te laten draaien op zijn/haar bedrijf voor deze periode?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding