Trainingsweek met eigen paard incl. spring/crossles?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa73

Trainingsweek met eigen paard incl. spring/crossles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 10:58

Ik ben benieuwd of ik ergens in Nederland een week (individueel) op vakantie kan met mijn eigen paard. Een soort trainingsweek waarin ik kan springen/crossen. Ik ben 40 plus, dus een ponykamp is niet echt iets voor mij _/-\o_ . PMO ken ik al (en is goed bevallen) maar ik zoek iets buiten de schoolvakanties.

streep

Re: Trainingsweek met eigen paard incl. spring/crossles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:39

Alice Naber is appartementen aan het bouwen. Die in het voorjaar klaar zijn. Dan zou je daar naartoe kunnen gaan.

Rosa73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-19 07:57

Ik wilde altijd nog een keer naar Alice, mooi om te weten dat ze hier mee bezig is. Dank je wel!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 14:30

Lijkt me ook leuk, maar nog nooit gedaan. Weet dat Vera grevelink een aantal jaar geleden keek of ze groep bij elkaar kreeg.

Anders zelf kijken voor plek waar je wil lessen en huisje in de buurt boeken?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 14:47

Ik denk dat de meeste trainingsweken die georganiseerd worden wel samen hangen met de schoolvakanties..

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 15:24

Tiahastrona schreef:
Lijkt me ook leuk, maar nog nooit gedaan. Weet dat Vera grevelink een aantal jaar geleden keek of ze groep bij elkaar kreeg.

Anders zelf kijken voor plek waar je wil lessen en huisje in de buurt boeken?

Ja ik wil dit nog steeds opzetten mits voldoende animo maar op individuele basis is ook zeker wat mogelijk.

Ik geef les in de dressuur, springen en eventing heb zelf tm CIC3* (huidig 4*) gereden.

Heb ook mijn onderwijsbevoegdheid, spendeer veel aandacht aan mentale training en coaching in het lesgeven. Geef ook wedstrijdbegeleiding. Heb verschillende trajecten opgezet maar in de praktijk is alles op persoonlijke basis naar de behoefte van de klant.

Vrijblijvend informatie aanvragen kan via eventingtraining@gmail.com en houd ook de pagina op fb van PracticetoPerform in de gaten daar plaats ik altijd waar en wanneer er trainingen gepland staan.

Ook heb ik een whatsapp groep waarin ik data zet van trainingen en oefencross en waar men vragen kan stellen. Geen kwebbelbox maar informatief.

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 15:56

Bij Roxana Graman in Slagharen is het ook mogelijk om dat te doen! Ze heeft een mooie springpiste en een gedraineerde buitenbak met crosshindernissen (ook nog een deel op gras met waterbak en op en afsprongen) thuis.

Rosa73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 07:30

Dank jullie wel. Ik ga Alice proberen, Asten en Slagharen zijn wat uit de buurt.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:44

Je kunt bij ons verblijven en dan bij Rob Jansen (www.deheumstede.nl) crosstrainingenspringles volgen, wij hebben regelmatig gasten die dat doen. Klein half uurtje met de trailer van hier naar daar.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 21:31

Als iemand nog meer weet.. Ik vind het ook interessant....