Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Selina

Berichten: 14292
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:56

Wekeromse Zand/Lunters bos heb ik vorig jaar veel gereden, maar vooral het Lunters bos ben je snel op uitgekeken :o En aangezien ik toch een trailer heb maar wat meer ontdekken :Y)

Niwla: Zal van het voorjaar wel even een berichtje sturen :)

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:10

Ik heb een 1,5 paards trailer, dus kan helaas niemand ophalen. :o

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:18

Ik zou misschien een 2 paards trailer kunnen regelen...maar daar heb ik zonder rijbewijs nog niks aan :D

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:24

Ik ga ook nog af en toe met de vrachtwagen naar Ede. Soms gaan we bij amadeus en soms bij juffrouw top het bos in. Als iemand een keer af wil spreken vind ik dat wel leuk. Ik kan ook eventueel een extra paard/pony meenemen of aangespannen als iemand dat leuk vind.

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:24

janneke584 schreef:
Ik ga ook nog af en toe met de vrachtwagen naar Ede. Soms gaan we bij amadeus en soms bij juffrouw top het bos in. Als iemand een keer af wil spreken vind ik dat wel leuk. Ik kan ook eventueel een extra paard/pony meenemen of aangespannen als iemand dat leuk vind.



Oh dat lijkt mij erg leuk als ik een keer mee mag met Niels ( das mijn paard )

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:27

Ben nog nooit met Niels in een ander bos geweest dan hier, ik heb hem eerst bbijgereden dus heb nooit gevraagd of ik hem ergens mee heen mocht nemen, gezien ik aan een bosrand sta. Maar sinds april is ie van mij en lijkt het me leuk eens ergens anders te rijden. Hij stapt zo de trailer op ( dat heb ik al wel eens gedaan :P )...

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:30

Cinnepin schreef:
janneke584 schreef:
Ik ga ook nog af en toe met de vrachtwagen naar Ede. Soms gaan we bij amadeus en soms bij juffrouw top het bos in. Als iemand een keer af wil spreken vind ik dat wel leuk. Ik kan ook eventueel een extra paard/pony meenemen of aangespannen als iemand dat leuk vind.



Oh dat lijkt mij erg leuk als ik een keer mee mag met Niels ( das mijn paard )


Ik bedoel een extra paard van mijzelf waar iemand anders op kan

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:31

oh jammer ;) maar geen probleem uiteraard

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:35

Wat leuk om zo van iedereen te horen hoe het gaat! :D Zodra het kan haken wij ook graag weer eens aan met de trailer!
En ook nieuwe mensen welkom! Mooi dat het topic weer wat gaat leven zo.

Wat supertof van die kaart @Em_! *\o/* Ziet er mooi uit zoveel afwisseling! :D


@xxPaige, Wat leuk dat je al zo ver bent met je jonkie! :D Als het kan haken wij graag weer een keertje aan in de toekomst. Dat zou leuk zijn. :o We staan nu een klein jaartje op de nieuwe stal, maar echt happy zijn we er helaas niet. Ik zal je voor de details even een pb'tje doen, het is nogal wat namelijk. :=

Maar voor de rest met paard haar revalidatie gaat het goed! :D
We komen echt van ver, maar rijden nu sinds twee weekjes rustige ritjes in het bos als opbouw voor haar conditie. Conditie heeft ze ingeruild voor spek, dus ik heb wat te doen.. := Als het goed gaat pakken we een chiropractor, galop en naar buiten erbij. En dan heeft ze ook haar allerlaatste kliniek-check! :o Of we ooit nog kunnen springen heb ik losgelaten. Die bosritten van nu zijn al een onverwachtte, maar zwaar welkome prijs.

Het bos zal nu wel stiller zijn nu ons oude thuis Willemien is verkocht en de stalling weg is. :') Of valt dat wel mee? :D

lovee
Berichten: 590
Geregistreerd: 30-11-06

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:52

Ik sta met mijn haf vlakbij de panoramahoeve pannenkoekenhuis, super braaf paard. Ga graag mee!

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-22 21:29

Wat een fanatieke reacties allemaal! Mochten mensen in de appgroep willen, stuur mij vooral even een berichtje.

@canon klinkt goed voor wat betreft je paard. Fingers crossed voor die laatste checks. Ik reageer later even uitgebreid op je pb :)

@lovee kan je bij de Panoramahoeve ook een stop maken met je paard? Staat mij bij van heel wat jaren terug dat ze er een soort paddockje hadden, maar geen idee hoe dat er daar nu uit ziet :o

@janneke584 wat een leuk en lief voorstel! Zal vast iemand heel blij van worden. Rijd je nog steeds die c-pony?

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 21:45

Ik ben afgelopen september ofzo nog bij de Panoramahoeve geweest en ze hebben idd een paddock waar je je paard in kwijt kan :) ze hebben, naar mijn weten, alleen niet echt handige plaatsen voor bijv het laten van je zadel dus ik probeer zelf meestal wel een plekje te zoeken dat ik zicht heb op paard + spullen :)

Rose94
Berichten: 265
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 22:13

Lienboon schreef:
Rose94 schreef:
Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.


Hoi Rose, welkom! Waar ga je je paard stallen?
Ik ben inmiddels verhuisd naar een particuliere plek. Sta dichtbij de Mill Ranch en ga ook daar de hei op, of naar het Wekeromsezand.


Ze komt aan de Kreelseweg te staan, bij iemand aan huis. Dus we rijden straks zo het bos in!

Wat leuk om te zien dat er weer leven in het topic is gekomen, laat het mooie buitenrij weer maar komen :D .

lovee
Berichten: 590
Geregistreerd: 30-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 23:02

Blacky94 schreef:
Ik ben afgelopen september ofzo nog bij de Panoramahoeve geweest en ze hebben idd een paddock waar je je paard in kwijt kan :) ze hebben, naar mijn weten, alleen niet echt handige plaatsen voor bijv het laten van je zadel dus ik probeer zelf meestal wel een plekje te zoeken dat ik zicht heb op paard + spullen :)


Klopt helemaal :)

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 04:48

xxPaige schreef:
Wat een fanatieke reacties allemaal! Mochten mensen in de appgroep willen, stuur mij vooral even een berichtje.

@canon klinkt goed voor wat betreft je paard. Fingers crossed voor die laatste checks. Ik reageer later even uitgebreid op je pb :)

@lovee kan je bij de Panoramahoeve ook een stop maken met je paard? Staat mij bij van heel wat jaren terug dat ze er een soort paddockje hadden, maar geen idee hoe dat er daar nu uit ziet :o

@janneke584 wat een leuk en lief voorstel! Zal vast iemand heel blij van worden. Rijd je nog steeds die c-pony?


Die Palomino bedoel je? Ja, die heb ik nog steeds. Is alleen wel een d-pony van 1.47m . En ik heb mijn Friese merrie. Die was destijds kreupel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:58

Ik woon sinds het najaar in Ede en mijn paard staat aan de Apeldoornse weg in Otterlo. Als
Er iemand is waarbij ik een keer kan aanhaken dan hoor ik t graag!

ponyonly

Berichten: 46
Geregistreerd: 07-02-22
Woonplaats: lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:45

Hey hey,

Ik hoop dat ik mensen kan vinden maar het lijkt me echt mega leuk om iemand te vinden die met mij op buitenriten wil gaan ik ga meestal alleen maar vind dat erg saai en zoek dus iemand die mee zou willen gaan ik ga alleen naar het wekeromse zand of naar de hei in ede (ik ga dan door het hek bij steakhouse Amadeus ) het lijkt me mega leuk om iemand te vinden die om veel op zondag gaat.

Even wat info over mij,
Ik ben 14 jaar en rij nu zo’n 10 jaar paard. Heb een eigen pony waar ik met een western zadel mee rij. Ze is wel echt een heet paard zonder mega goede rem…. Ze word vaak wel rustiger als er een rustig paard bij is.

Dus als het je leuk lijkt hoor ik het graag:)

Captain

Berichten: 21375
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 20:37

Nog mensen die hier rijden en eens samen een rondje willen doen? :D

Rose94
Berichten: 265
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 21:50

Captain schreef:
Nog mensen die hier rijden en eens samen een rondje willen doen? :D

Wij rijden nog steeds in deze omgeving en vinden een rondje doen altijd gezellig!

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 23:40

Yes! Er is ook een app groep om dingen in te gooien. :)

Captain

Berichten: 21375
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 07:01

Ik stuur jullie beide een PB! :D

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:16

Captain schreef:
Nog mensen die hier rijden en eens samen een rondje willen doen? :D


Op dit moment rij ik even niet, maar vanaf april ongeveer wil ik weer op pad gaan en best een keer afspreken

Captain

Berichten: 21375
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:17

Jaaaa leuk! :D

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:34

Lijkt mij ook leuk Captain! Waar rij jij meestal?

Captain

Berichten: 21375
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:37

Ik rijd eigenlijk altijd op het Wekeromse Zand/Lunterse Bos. :D Maar nu al iemand gevonden die op de hei staat aan de andere kant van Amadeus dus daar gaan we ook eens voor opbouwen.