Kwintelooyen weet ik weg goed en Prattenburg tot aan Leersum ken ik ook redelijk goed.
Lijkt het je leuk? Laat het weten

Ghostattack schreef:Ik meld me! Geen held, ben pas 4 keer het bos in geweest met die van mijZelfde tempo als Drico
Overigens sta ik bij Miltenburg
PinkyPie schreef:even een beetje off topic maar wij gingen vandaag rijden in het bos bij Kwintelooijen en werden aangesproken door een man in een klein shoveltje. Wij gingen voor hem aan de kant, hij stapte uit en was vrij boos omdat wij niet op het "ruiterpad" reden. Nu is het in het bos in dat stuk niet echt overduidelijk wat ruiterpad is en wat niet. Vinden wij. Borden staan er maar heel sporadisch of het is onduidelijk hoe het pad loopt. Hij was het helemaal zat, alle ruiters die in het bos reden en hij zou onze naam wel op schrijven voor een boete.
Nu ben ik al meerdere malen vanaf Kwintelooijen gestart en er loopt vanaf Manege Blauwendraad wel een ruiterpad maar dat eindigt in een soort van niks in het bos. Soms staat er wel een bordje maar heel duidelijk te volgen vind ik het niet. Iemand tips ?
PinkyPie schreef:Klopt. En als je links het ruiterpad volgt , voorbij de trainingsplek politiehonden een stuk verderop, dan eindigt dit pad in niks... uiteindelijk kom je weer aan de bosrand uit. Of zien we een afslag over het hoofd ?
Een stukje verderop bij de Defensieweg kon je toch oversteken ri Amerongen en Elst? Naar het "grote" bos zeg maar ?
Gebruikers op dit forum: Pieneappel en 1 bezoeker