buitenrit natuurgebied

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Adjepatatje8

buitenrit natuurgebied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 22:13

hoi bokkers,

Ik woon dicht bij een heide/bos. Dit is een gebied van natuurmonumenten op de borden staat dat je op ruiterpaden mag rijden alleen nergens op internet staat daar een ruiterroute voor er staat alleen dat ie er is... Weet iemand waar ik meer kans heb (bij de KNHS op de site is ook geprobeerd) of waar ik kan informeren hierover. Misschien heeft iemand ervaring met dit probleem :)

groetjes van mij

Marije_jiplover

Re: buitenrit natuurgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:22

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:23

Misschien handig om aan te geven over welk gebied het gaat?

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 22:59

Empese en to dense heide ik woon er wel een stuk vandaan maar te paard is het nog net te doen

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 23:03

Volgens mij mag je daar niet komen met je paard, alleen een klein stukje tussen de Eerbeekse hooilanden/Lendeweg en de Mestweg. Mocht het wel kunnen dan hoor ik het graag want ik zou het héél tof vinden om daar eens te rijden.

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 16:08

Shalimar schreef:
Volgens mij mag je daar niet komen met je paard, alleen een klein stukje tussen de Eerbeekse hooilanden/Lendeweg en de Mestweg. Mocht het wel kunnen dan hoor ik het graag want ik zou het héél tof vinden om daar eens te rijden.

Ja dat stuk rijd ik meestal en dan halverwege de mestweg de steenweg in, maar soms ook rechtdoor. Ik vind het niet echt geweldig aangegeven zeg maar...