overnachting veluwe tijdens trektocht

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jilltjuhh

overnachting veluwe tijdens trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 20:21

hoihoi,

in augustus gaan ik samen met mijn paard en wagen een kleine 9 dagen rond trekken over de veluwe,

ik heb een aantal campings gevonden maar ik ben nog op zoek naar een camping voor 1 nachtje in omgeving niersen, wij komen 3 aug aan en vertrekken de 4de . Omgeving krachtighuizen spielderbosch hier komen wij 6 augustus en vertrekken we de 7de, omgeving ermelo wel aan de kant van het bos, hier blijven wij 2 nachtjes.
7 komen we aan en de 9de vertrekken we. en als laatste gortel 1 nachtje 9 op 10 aug

wat ik zoek is een camping of privé plek waar ik heen kan komen met een tentje, wij zijn in totaal met 2 personen en 1 paard. Het hoeft geen luxe te zijn als wij maar even kunnen douchen en het paard af kunnen spoelen. Eten voor zien wij zelf.

voor het paard een weilandje en eventueel een stal met slecht weer. voer neem ik zelf mee.

mocht je iets weten ik hoor het graag!
Laatst bijgewerkt door Jilltjuhh op 28-04-19 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:39

In vaassen zit een pensionstal waar je paard in een box/wei/paddock kan overnachten en waar je zelf in een Mongoolse yurt/ger kunt slapen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie