Locatie mooie buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vleddertje1

Locatie mooie buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 14:39

Hier zijn vast al genoeg topics over...maar kan ze niet vinden...

Ik ben op zoek naar locaties in zuid Nederland ( veluwe is evt ook optie) waar ik met een kleine groep ( max 6 personen) onder begeleiding een buitenrit kan maken.
Geen voorkeur voor omgeving mag bos of strand. Wel belangrijk zijn fijne paarden, we zijn gevorderde ruiters maar wil wel betrouwbaar paard...goede instructie en goed passend tuig! En een stal waar de paarden op nette wijze worden gehouden...

Iemand een idee?

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:41

Vleddertje1 schreef:
Hier zijn vast al genoeg topics over...maar kan ze niet vinden...

Ik ben op zoek naar locaties in zuid Nederland ( veluwe is evt ook optie) waar ik met een kleine groep ( max 6 personen) onder begeleiding een buitenrit kan maken.
Geen voorkeur voor omgeving mag bos of strand. Wel belangrijk zijn fijne paarden, we zijn gevorderde ruiters maar wil wel betrouwbaar paard...goede instructie en goed passend tuig! En een stal waar de paarden op nette wijze worden gehouden...

Iemand een idee?

Mocht je willen uitwijken naar Heide gebied ipv strand is Manege Meulendijks (in Heeze, onder Eindhoven) een echte aanrader! Hebben zeer veel verschillende paarden voor allerlei niveau's ruiters, als je vooraf voorkeuren aangeeft kan hier een beetje op ingedeeld worden, maar alle paarden komen vaak buiten. De paarden worden super verzorgd, hebben net tuig, en de strabrechtse heide is echt prachtig! Daar ligt het direct aan, dus ook niet eerst over de weg oid :)

Vleddertje1

Re: Locatie mooie buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 18:43

Daar ga ik eens naar kijken! Bedankt