reina schreef:@Roodvos: dank, ik zal Ikke een PB sturen!
@Sure_lee: goeie! Heb net al even gekeken, superhandig en zitten hele mooie stukken bij! Bij het verbinden van de gebieden kan ik nog wel wat hulp gebruiken. Ik zal binnenkort een ge-update mogelijke route plaatsen en dan kijken of hier mensen zijn die kunnen helpen de "gaten" op te vullen.
Ach, ik vind je zo ook wel
Doe geen moeite op nadenken of het wel kan; het kan gewoon. Kwestie van doen. Opstappen en vertrekken, moeilijker is het niet
Even zonder te veel in details te treden lijkt de noordelijke route de aardigste om te rijden.
Het eerste stuk van jouw zuidelijke route heb ik ooit gedaan. Op zich leuk en ik weet dan nog wel een adresje voor je; ze hebben wel een weitje naast de camping.......
Je uitdaging zou kunnen zijn dat je dwars door Ouderkerk ad Amstel moet, de enige manier om de Amstel te kruisen. Ik zal even kijken dat ik het juiste restaurant nog terug kan vinden; die van de koffie met appelgebak en wortels, brood en water voor de paarden
Ga je niet voor de noordelijke variant, check dan hoe je het ARK (Amsterdam-Rijn-kanaal) wil kruisen. Er zijn wat opties maar met name die bij Diemen (spoorbrug of langs de A1) zou ik eerst goed bekijken voordat je dat doet.
Die bij Weesp is wel te doen, evenals die bij Vreeland, maar de N201 is retesaai. Niet echt een aanrader. Route is wel veilig, met vrijliggend fietspad en brede bermen, maar er komt geen eind die weg en dan heb ik 'm alleen maar vanaf het Moleneind gedaan (we wilden de dijk over de plas nemen, maar dat ging niet meer) maar Loosdrecht was dan wel weer erg leuk om doorheen te rijden. Je bent dan een bezienswaardigheid
Zit ik even te turen op Google Maps: let erop hoe je de Eem wil kruisen!!
Langs de A1, door Eembrugge of in Amersfoort. Andere opties zijn er daar niet! Aandachtspuntje.
Kortom, die noordelijke lijkt zo gek nog niet, al zouden slaapplekken dan wel iets meer een uitdaging kunnen zijn.
Weet je, veel plezier met je voorbereiding en vooral: GA HET GEWOON DOEN!!!!