Paardrijden in/ nabij San Francisco (USA)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wingie1987

Paardrijden in/ nabij San Francisco (USA)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 17:03

Ik ga samen met een vriendin in mei 2019 naar San Francisco. Zij is daar het grootste gedeelte van de tijd op een congres, dus ik heb veel tijd alleen te besteden. Mooi de tijd dus om de omgeving te verkennen op de rug van een paard (deze passie deelt mijn vriendin namelijk absoluut niet met mij!). Ik heb internet een beetje afgezocht maar vind vooral bedrijven waar je een buitenrit kunt maken voor een behoorlijk hoge prijs, waarbij dan ook nog expliciet vermeld staat dat de volledige rit in stap is en het niet uitmaakt hoeveel ervaring je hebt.

Ik vraag mij af of er misschien mensen zijn die hier zijn geweest en een mooie ranch of andere plek weten waar ik een paard kan huren/ een rit kan boeken waar er rekening wordt gehouden dat ik niet samen met beginners rij en waar de rit niet alleen maar uit stappen bestaat. Of misschien kent iemand een particulier met paarden die zin heeft om mij de omgeving te laten zien?

Alle tips zijn welkom!