Parkeren trailer De Kuil in Wassenaar

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Duke

Parkeren trailer De Kuil in Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-18 10:53

Na alle geruchten over het wel of niet mogen parkeren met de trailer bij De Kuil, heb ik de beheerders een bericht gestuurd met hoe het nu zat. Op de website staat ook dat trailers niet meer welkom zijn en ik kreeg inderdaad van hen een bevestiging dat er geen auto's met trailers meer mogen parkeren.

Eigenlijk ben ik wel een beetje pissig. Niet op de beheerders, maar op degene die het voor ons verpest hebben. Het schijnt dat door grote monden van mensen met trailers die de prijs te hoog vinden en door mensen die toch nog hun mest niet opruimen (nadat toch duidelijk is aangegeven dat je mestschep mee moet nemen etc.) (daarom was de prijs ook steeds verder opgehoogd, vermoed ik, want ik weet nog dat je 'maar' 3 euro hoefde te betalen) de beheerders deze beslissing hebben genomen. Dus bedankt... -O- :\

Ik vind het echt heel jammer dat dit zo moet gaan. Voor mij was dit de meest ideale plek om te parkeren. Ik kon zo nog weleens een strandritje maken op een avond in de zomer, omdat dit het snelst was aan te rijden. Nu moet ik, en velen met mij, uitwijken naar Katwijk wat toch weer verder is. En dat is voor een avondje weer net een stukje te ver.

Ik moest dit even kwijt...

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 11:04

Ik denk dat vooral het volk wat er vaker kwam het verpest heeft. Er zit in die hoek nogal wat arrogant volk tussen.

Wel eeuwig zonde. :(

MarrieLeen

Re: Parkeren trailer De Kuil in Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 11:09

Oh echt? Wat jammer zeg... :\ Dat was een prachtig plekje om de trailer neer te zetten. -O-
En betalen moet je toch overal langs de kust, dus waarom daar niet? Nou, dan maar op zoek naar een alternatief...

.
    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 00:15

Wat suf zeg... :/

Alternatief: Meijendel...?

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-18 07:55

TurdusMerula schreef:
Wat suf zeg... :/

Alternatief: Meijendel...?

Ja, dat doen we nu, maar dan moet je wel nog een paar km over een mul ruiterpad voor je bij het strand bent. En juist als je alleen even 's avonds wil is dat net te lang.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

rumay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 08:03

Gaat lekker langs de kust niet meer parkeren bij de Kuil niet meer met je paard het strand op mogen bij Langevelderslag, wat is het volgende?

ponyrenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:45

Wil hier toch wel even op reageren:

Ik ging regelmatig met mijn paardenwagen hier parkeren en betaalde altijd 3 euro, dit jaar was dit ineens 6 euro geworden en de beheerder deed altijd heel erg narrig als je daar kwam parkeren. Toen ik op 1 april weer daar wilde parkeren vroeg zijn vrouw ineens 7 euro waarop ik vroeg of het tarief met de week omhoog ging. Het tarief is trouwens ook nergens vermeld, iets wat volgens mij ook verplicht is.

Toen ik geparkeerd had kwam de beheerder dreigend op mij af met het verhaal dat ik zijn vrouw bedreigd had, iets wat ik zeer zeker niet gedaan heb. Ik heb daar een getuige van die erbij aanwezig was. Heb alleen een normale vraag gesteld over het tarief waarop zij zei als het je niet bevalt dan pleur je toch op. Ik denk ook dat de gemeente Wassenaar en DUNEA hier de plicht hebben om op te treden want deze beheerder maakt misbruik van zijn machtspositie.

Ik vindt het zelf ook erg jammer maar ben van mening dat ik niets verkeerd heb gedaan. Vind trouwens 7 euro voor 1,5 uur parkeren aardig duur

Een dag niet gelachuh is een dag niet geleefd !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie