Rijmogelijkheden omg Oostwold Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sarahtjeee

Rijmogelijkheden omg Oostwold Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 12:06

Hallo, ik zoek een rijmogelijkheid. Graag vanaf het de blauwestad niet verder dan 20min rijden, met Veendam, Nieuwe Pekela, Oostwold, Winschoten en Blijham (wittenburg) zijn wij bekend. Wie o wie weet wat ? Alvast bedankt

Polly
Moderator Algemeen
🏆 Paardenfluisteraar

Re: RIJMOGELIJKHEDEN OMG OOSTWOLD GRONINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:22

Waarom moet dat net hoofdletters?

Eline_S_S

Re: RIJMOGELIJKHEDEN OMG OOSTWOLD GRONINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:40

20 minuten rijden, bedoel je te paard of met de trailer? Anders kun je eens kijken naar appelbergen in Glimmen of noordlaren :) Vooral bij het laatste heb je gigantisch veel brede zandpaden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:55

Ik verplaats dit topic naar Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten. Daarnaast heb ik de capslock uit de titel gehaald, dit is niet toegestaan.

Sarahtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 14:27

Eline_S_S schreef:
20 minuten rijden, bedoel je te paard of met de trailer? Anders kun je eens kijken naar appelbergen in Glimmen of noordlaren :) Vooral bij het laatste heb je gigantisch veel brede zandpaden.

Nee ik zoek een buiten of binnenbak om in te rijden omdat wij thuis een nieuwe binnenbak aan het bouwen zijn.

sandra1312

Re: Rijmogelijkheden omg Oostwold Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:34

Bij mij op stal (Finsterwolde) is een binnen en buitenbak, weet alleen niet of deze ook beschikbaar is voor ruiters van buitenaf. Meer info zou ik kunnen geven per PB.

Caily
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:38

Sandra er is mij verteld dat dat niet meer zo is, door meerdere mensen. Ik baal daar zelf ook heel erg van, kan met mn jonge paard nu enkel langs de weg :( Mocht ik foutieve info hebben, hoor ik dat graag. Zou graag eens per week komen dan :o

Als je een trailer hebt kan je Niop in Pekela vragen, of bedoelde je die? Ken ook iemand die naar Onstwedde gaat, maar die lest daar ook.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:46

Ik ben de Onstwedde-ganger. Heb daar een bakkaart en les daar. Zijn hele goede prijzen voor zowel les als bakkaart. Enige nadeel is dat het zeker 35 minuten rijden is met de trailer.

Er zijn genoeg mensen met een buitenbak in Oostwold en omgeving. Misschien als je eens langsgaat kun je vragen of je er gebruik van mag maken.

Overigens ben ik ook 100% voorstander van een gemeentebak. Heb dat in Groningen weleens gezien en dat was echt ideaal. In Winschoten staat er ook een.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:50

Hier ook een binnenbak (midwolda) maar denk niet dat er mensen van buitenaf mogen komen. Kan altijd even navragen. Wellicht S.tal E.sther? Ook in Midwolda. Vlak daarbij heb je manege A.vineasteate (als ik het zo goed schrijf). Verder niet bekend met binnenbakken in de buurt.

In Nieuwolda ook een manege, weet de naam zo niet. Maar ook een fijne binnenbak!

Caily
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:24

Je hebt trouwens ook nog ruitersportcentrum Blauwe stad, dat is nu zorginstelling, maar misschien dat hun wel belang hebben bij wat extra inkomsten.

Gemeentebak lijkt me ideaal, maar ook idioot duur in deze omgeving.

Avinea heeft een hele kleine binnenbak, wel een mooie buitenbak!

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:46

Caily schreef:
Sandra er is mij verteld dat dat niet meer zo is, door meerdere mensen. Ik baal daar zelf ook heel erg van, kan met mn jonge paard nu enkel langs de weg :( Mocht ik foutieve info hebben, hoor ik dat graag. Zou graag eens per week komen dan :o

Als je een trailer hebt kan je Niop in Pekela vragen, of bedoelde je die? Ken ook iemand die naar Onstwedde gaat, maar die lest daar ook.

Oh, in dat geval heeft info geven per PB niet zoveel zin inderdaad... Het zou goed kunnen dat je informatie klopt hoor, ik zie eigenlijk nooit mensen van buitenaf hier namelijk..

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:06

Je kunt ook bij de Dollard rijden, toch?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:43

Kost €10 per keer hoorde ik. Duur grapje.