Trektocht / vakantie gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneFellSwoop

Trektocht / vakantie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 17:04

Goedemiddag!

Voor twee meiden van 23 en 24 jaar zijn wij op zoek naar een leuke paarden vakantie. Eisen:

Voor ervaren ruiters.
Actie is zeker welkom.
Warme temperaturen.
Slaap plekken in ieder geval comfortabel (geen tent).
Transfer aanwezig.
Prijs rond de 1000 euro. Echter hoe minder hoe beter :7

Het kan voor ons alle kanten op. We hebben door dat Europa met ons budget realistisch is. IJsland lijkt ons ook te gek, wat temperatuur betreft willen we daar wat op inleveren.

Brand los!

Mirjam1202

Re: Trektocht / vakantie gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:23

Ik heb zelf ook regelmatig gekeken naar zulk soort vakanties! Ik heb het nooit doorgezet omdat ik niemand mee krijg... Ik heb wel een site gevonden destijds: trailfinders.nl

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:30

OneFellSwoop schreef:
Het kan voor ons alle kanten op. We hebben door dat Europa met ons budget realistisch is. IJsland lijkt ons ook te gek, wat temperatuur betreft willen we daar wat op inleveren.

Dan moet je je eisen wat betreft je budget ook (fors) aanpassen....

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:34

The Eagle trail Ranch in Tjechie.

Een week volpension kost je ongeveer 520 euro en je slaapt in een nette kamer op de ranch. Je krijgt een leuk paard aangewezen voor de hele week en elke dag maak je leuke ritten!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:22

1000 euro per persoon per week is wel haalbaar in Europa maar als je wat meer wil dan simpelweg elke dag een langere of kortere rit, wordt het al wat lastiger. Oost Europa is nog wel wat goedkoper, voor zolang het duurt en in GB kun je het wel vergeten. Daar begint een simpele vakantie bij 1000 - 1200 pond en wil je wat meer, gaat de prijs vlot naar 1600 - 1800 pond per week.

Met een beetje creativiteit kun net zo simpel met je eigen paard in NL op stap. Die week door Brabant heeft ons geen 1000 euro gekost met twee mensen en twee paarden.

Kuggur; wat kost het tegenwoordig om op IJsland te vliegen?

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 21:27

Kuggur schreef:
OneFellSwoop schreef:

Dan moet je je eisen wat betreft je budget ook (fors) aanpassen....

Hadden wij inderdaad ook al gezien. We hoopte stiekem op de gouden tip. Maar goed, geen ramp als IJsland afvalt natuurlijk!

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 21:28

ikke schreef:
1000 euro per persoon per week is wel haalbaar in Europa maar als je wat meer wil dan simpelweg elke dag een langere of kortere rit, wordt het al wat lastiger. Oost Europa is nog wel wat goedkoper, voor zolang het duurt en in GB kun je het wel vergeten. Daar begint een simpele vakantie bij 1000 - 1200 pond en wil je wat meer, gaat de prijs vlot naar 1600 - 1800 pond per week.

Met een beetje creativiteit kun net zo simpel met je eigen paard in NL op stap. Die week door Brabant heeft ons geen 1000 euro gekost met twee mensen en twee paarden.

Mocht ik ooit het geld gespaard hebben om een eigen paard te kunnen kopen, gaan we dat zeker een keer doen! Helaas is die luxe nu niet aanwezig.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:47

OneFellSwoop schreef:
ikke schreef:

Mocht ik ooit het geld gespaard hebben om een eigen paard te kunnen kopen, gaan we dat zeker een keer doen! Helaas is die luxe nu niet aanwezig.

Ehm, ik had op die trip ook geen eigen paard mee. Onze instructrice stelde mij een van haar paarden beschikbaar en ik laat geen kans onbenut om op mijn Oogappeltje te stappen :D

Het gaat ook daar niet zozeer om wat je kan maar om wie je kent.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:07

Www.prafis.fr heb ik jaren terug leuke vakantie gehad.

Leuke paarden prachtige omgeving. Vriendelijke mensen en niet te groot. Spreken Nederlands.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:23

Christiene schreef:
http://Www.prafis.fr heb ik jaren terug leuke vakantie gehad.

Leuke paarden prachtige omgeving. Vriendelijke mensen en niet te groot. Spreken Nederlands.

De site doet het niet.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:29

StillAngel schreef:
Christiene schreef:
http://Www.prafis.fr heb ik jaren terug leuke vakantie gehad.

De site doet het niet.

Pradis typfout

http://www.pradis.fr

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:25

Sandyislief schreef:
The Eagle trail Ranch in Tjechie.

Een week volpension kost je ongeveer 520 euro en je slaapt in een nette kamer op de ranch. Je krijgt een leuk paard aangewezen voor de hele week en elke dag maak je leuke ritten!

Aanrader! Leuke mensen, lekker eten, paarden lopen 24/7 buiten, je maakt leuke dagtochten en zeer nette accommodatie. Ze hebben in het verleden wel eens een trektocht georganiseerd, maar weet niet of ze dat nog steeds doen. Prijs is echt laag voor wat je krijgt :)

Mocht je een ruitervakantie vinden, probeer dan rechtstreeks bij de aanbieder te boeken. Een paardenreisbureau zoals Trailfinders rekent al snel een hoge commissie. Bij Time-Out Reizen (bestaan niet meer) was dat vroeger 20%.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:52

Mirjam1202 schreef:
Ik heb zelf ook regelmatig gekeken naar zulk soort vakanties! Ik heb het nooit doorgezet omdat ik niemand mee krijg... Ik heb wel een site gevonden destijds: trailfinders.nl

ik ben hier geweest vorig jaar: http://www.ranch.be/pages/nl/de-ranch.php
ik ben er in mijn eentje naar toe gegaan, in de veronderstelling dat ik er wel mensen zou treffen!
dat klopte ook, er waren meer vrouwen alleen gekomen.
reuze gezellig gehad!
(en 3 fijne ritten)
pradis.fr lijkt mij ook nog eens geweldig om naartoe te gaan!
zoek maar even op trailfinders daar is genoeg keuze

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:08

Rosalie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:20

Ik ben zelf net een ruime maand terug van een trektocht in Catalonië, Spanje met Panorama Trails. Ik vond het er geweldig, goed verzorgde paarden en tuig, goede overnachtingslocaties, lekker eten en toffe begeleiding. Ze bieden meer dan 10 verschillende trektochten aan dus misschien zit er eentje tussen die bij je wensen aansluit.
Kan het alleen maar aanraden! <3
http://www.panorama-trails.com/spanje/paardrijden.html

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:26

In Polen zit Jaskolka, daar kun je ook trektochten maken. Je rijdt daar op Tinkers. Omgeving is prachtig.
Www.jask.com of kijk op Facebook!

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 01:11