Ik hoop dat het hier goed staat, zo niet dan mag het natuurlijk worden verplaatst.
In mei wordt mijn lieve oma alweer 79 jaar. Zij heeft jaren lang paardgereden en vroeger toen ik een jaar of 10 was hebben wij vaak samen de duinen en stranden onveilig gemaakt. Geweldige herinneringen heb ik daar aan.
Oma is ook degene van wie ik het paardenvirus heb gekregen 
Omdat ik me realiseer dat mijn oma ook een dagje ouder wordt, wil ik haar voor haar verjaardag graag een strandrit cadeau doen. Ze is lichamelijk nog/weer (vorig jaar aan haar rug geopereerd en sindsdien weer fit als een hoentje) helemaal super en heel actief. Maar je weet natuurlijk niet hoe lang dat nog zo gaat zijn, dus daar wil ik graag gebruik van maken.

Wat zoek ik:
Ik zoek een manege/stal/persoon dichtbij de kust waar wij 2 rustige en brave paarden kunnen huren voor een kalm strandritje van een uurtje of anderhalf. Oma kan en durft denk ik nog best in draf en galop, maar het is al een tijdje geleden dat ze heeft gereden dus ik wil het wel rustig aan doen met haar. Vroeger was zij vergevorderd en reed ook dressuurproefjes. Het zou ook fijn zijn als ze een minuutje of 10/15 eventjes kan oefenen in een bak/wei met een paar rondjes stap en draf. T is toch al een jaar of 12-15 geleden dat ze heeft gereden denk ik zo.
Ik vind het het aller belangrijkste dat de dieren bomproof zijn.
Zelf ben ik een vergevorderde ruiter met een eigen- en bijrijdpaard (deze zijn helaas niet geschikt voor de rit die ik in gedachten heb). Het zou fijn zijn als er voor mijzelf een groot of grof paard beschikbaar is i.v.m. mijn lengte (1.80 m.) Oma is 1.70m en wij hebben beiden een normaal postuur.
Ook zou ik het leuk vinden als er foto's mogen worden gemaakt van ons op de paarden door een fotograaf die ik wil meenemen. Ik wil de foto's dan cadeau doen aan mijn oma als aandenken.

Weet jij waar wij dit kunnen doen of kunnen wij misschien bij jou terecht in mei 2018? Laat dan een reactie achter of stuur me een PB