Buitenrit op Vlieland

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Buitenrit op Vlieland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 18:02

Beste Bokkers,

Ik heb net redelijk last minute besloten met een vriendin mee te gaan naar Vlieland 27 t/m 29 december.
Omdat het voor mij echt lang geleden is dat ik op een eiland ben geweest en altijd al gezegd heb dat ik heel graag eens een rit op een eiland wil maken heb ik dus gevraagd of ze dit goed vind als ik dat ga doen.
Normaal gaat ze vaak met een vriendin die ook gewoon haar eigen ding doet dus ze vind het allemaal prima haha.

Nu is het wel handig te melden dat ik in Galop niet zo'n held ben, al helemaal niet hard, dus echt gerace over het strand is niet zo mijn ding, wel aardig wat ervaring maar intussen ook al bijna een jaar niet gereden.

Daarnaast uiteraard waar, ik weet nu zo manege de seeruyter en stal edda met ijslanders, zijn er nog meer of zijn dit de enige 2? En welke raden jullie aan en waarom? Ik heb overigens ook helemaal geen ervaring met ijslanders ofzo ;)

Alvast bedankt!

edit ; ik lees net op de site van stal edda dat ze ritten doen vanaf minimaal 4 personen?

meisje2000

Re: Buitenrit op Vlieland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:17

Edda is heel leuk. Ze vragen ook naar je ervaring en je kan aangeven dat je geen held bent. Dan zoeken ze een pony voor je die bij je past. Ik heb er zelf ook een strandrit gedaan en ik ben absoluut geen held dus wou graag een pony die goed luiaterde en niet al te snel was en die heb ik ook gekregen.

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 18:37

meisje2000 schreef:
Edda is heel leuk. Ze vragen ook naar je ervaring en je kan aangeven dat je geen held bent. Dan zoeken ze een pony voor je die bij je past. Ik heb er zelf ook een strandrit gedaan en ik ben absoluut geen held dus wou graag een pony die goed luiaterde en niet al te snel was en die heb ik ook gekregen.

Okee dankjewel! Maar weet je ook hoe het zit met minimaal 4 personen op een rit?

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 16:58

Stal Edda was niet bereikbaar telefonisch, en begreep ook dat zij niet standaard rijden in de winter, dus heb manege de seeruyter gebeld en daar gelijk ook gereserveerd na duidelijke uitleg. Kreeg bij Edda voicemail dat ik kon mailen maar dat vind ik niet zo handig..

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:24

Stal Edda is inderdaad grotendeels dicht in de winter en de meeste paarden staan in het land. Zelf werk ik al meerdere zomers bij de Seeruyter en ik kan het je van harte aanbevelen :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:02

De Seeruyter heeft ook ritten die niet over het strand gaan, maar door het duin en het bos. Dan ga je ook in galop, maar niet zo hard als op het strand. Zijn ook mooie ritten. Ik heb ook een aantal keer gereden daar in de kerstvakantie.

Hocus Pocus Branco

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie