Trektocht buitenland gezocht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Trektocht buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 11:45

Goede morgen bokkers,

Ruim 2 jaar terug hebben wij een toffe trektocht gereden in Polen (Jaskolka, naar aanleiding van een topic op bokt). Samen met een vriendin wil ik in de meivakantie 2018 opnieuw een trektocht maken. Helaas kregen we gisteren te horen dat de trektocht die ons erg aansprak helaas niet te boeken is in de meivakantie 2018 http://www.hippotrek.be/nl/pages/vakanties/paardrijtrektochten-in-europa-afrika-amerika-azie/back-to-basic-trektocht-paard-roemenie.html.

Uiteraard zoeken wij verder, maar dat blijkt lastiger dan gedacht. Dus hopen wij dat jullie ons willen helpen.

Wij zoeken:
- een trektocht
- voor 2 personen (volwassen)
- in het buitenland
- vertrek in het weekend van 21/22 april
- ca 5/6 dagen paardrijden
- richtprijs 1000 pp incl. reis

Wat spreekt ons aan:
- Back to basic
- Natuur
- Roemenië of een ander 'niet voor de hand liggend' land
- Wisselend tempo (af en toe wat vlotter maar ook rust en relaxed, liever geen echte beginnersgroep)
- Goed verzorgde paarden

Wie oh wie helpt ons met suggesties?
Ook suggesties die iets afwijken van bovenstaande zijn uiteraard welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Nikki

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:46

Ik verplaats dit topic naar Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:11

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 08:44

Zie mijn onderschrift!

Als je vroeg boekt zou je het vloegticket vermoedelijk voor rond de 500 kunnen krijgen (ben niet zeker hoor, wisselt zo enorm). En dan moet je de reisorganisator vragen wat hij voor het resterende budget voor jullie kan doen

loveruby

Re: Trektocht buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 09:12

Hipparion trails, moet je even zoeken of ze website hebben maar sowieso via facebook. Dit is in roemenie, heb hier afgelopen jaar trektocht gemaakt en is echt super aan te raden. Als je ze rechtstreeks boekt zou het moeten lukken binnen je budget.je maakt dan een tocht door de karpaten, voornamelijk stap maar wel echt prachtig mooi en uitdagend terrein. De paarden zijn goed verzorgd en mensen heel aardig.

Nikitah86

Re: Trektocht buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-17 16:55

Bedankt voor jullie reacties, zijn we erg blij mee!

@t Troi: wat een onwijs gave reis, met prachtige foto's!! De tickets lijken op het eerste zicht erg mee te vallen, dus we hebben meteen een mail gestuurd voor verdere informatie. We zijn laaiend enthousiast dus ik duim dat er iets voor (of rond) ons budget mogelijk is. Dit is wel dermate bijzonder dat we iets van onze wensen/budget zouden kunnen en willen bijstellen.

Hippotrail hebben we ook staan en daar gaan we ook informatie inwinnen, zeker een mogelijkheid.

@t Ikke: zeker prachtige ritten! Voor ons is dat wel een verdubbeling van het budget of echt flink bijstellen in de wensen (vooral qua reisduur). Deze laten we dus vooralsnog even voorbij gaan. Ik bewaar hem wel voor als ik eens die kant op ga, wie weet!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:03

Nikitah86 schreef:
Bedankt voor jullie reacties, zijn we erg blij mee!

@ Troi: wat een onwijs gave reis, met prachtige foto's!! De tickets lijken op het eerste zicht erg mee te vallen, dus we hebben meteen een mail gestuurd voor verdere informatie. We zijn laaiend enthousiast dus ik duim dat er iets voor (of rond) ons budget mogelijk is. Dit is wel dermate bijzonder dat we iets van onze wensen/budget zouden kunnen en willen bijstellen.

*\o/*
Het is er zo mooi!!

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:32