Ik ben niet zo'n actieve bokker dus ik hoop dat het hier zo goed staat
Ik zou graag in november (midden/eind) een ruitervakantie/trektocht ergens gaan maken. Een weekje ongeveer. Ik heb al wat rondgezocht en hoewel vanuit 1 locatie mij ook aanspreekt (bijv. wisselende dagtochten en af en toe les) denk ik dat een trektocht een meer unieke ervaring is.
Mijn eerste eigen gedachte was Spanje/Andalusie vanwege het klimaat (ik zit nu al in fleece dekentjes gewikkeld vanwege ons prachtige klimaat hier :p), maar er zijn vast nog meer geschikte locaties - ook in deze periode van het jaar - waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik rij al 15 jaar af en aan op maneges, ook al een aantal meer-uurs ritten in binnen- en buitenland gemaakt (hongarije, frankrijk, Italie), maar nog nooit een trektocht of 7u in het zadel ofzo.
O, niet onbelangrijk, maar budget zal niet zo gauw een probleem worden. Dit wordt mij once in a lifetime experience en dat mag ook een keertje vind ik.
edit; o, en misschien niet onaardig om te vermelden, hoewel ik er nog nooit op een heb mogen rijden, heb ik een zwak voor de spaanse paarden, wellicht dat Andalusie daarom ook automatisch op mn lijstje staat
Mijn vragen aan bokt:
- Welke organisatie/websites kunnen jullie mij aanraden?
- Welk land zouden jullie overwegen (met November in het achterhoofd)?
- Heb ik genoeg ervaring / hoe kan ik me beter voorbereiden op een trektocht (of zou je dat afraden en voor dagtochten gaan)?
En dan maar hopen dat ik er niet te laat bij ben....
Alvast bedankt voor het lezen en het zou super zijn als je me kan helpen!
Dankjewel en groetjes,
Rosalie
). Wat nieuwe spulletjes gekocht en kijken of ik in de laatste weken wat extra lesjes mee kan pakken ter voorbereiding en dan ben ik er hopelijk klaar voor! Vind het mega spannend!