Parkeermogelijkheden gezocht Hoenderloo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xNicolx

Parkeermogelijkheden gezocht Hoenderloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 19:40

Hallo! Ik ben opzoek naar parkeer mogelijkheden die grenzen aan dit kaartje. Ik wil vanuit Hoenderloo-Beekbergen naar Hoog Baarlo rijden en weer terug. Zon 20-25 km aan de hand van deze knooppunten. Wie kan mij aan adressen van parkeerplaatsen op dit kaartje helpen?

Ik weet er 1 Krimweg 154 in Hoenderloo. Het lijkt alsof die bij punt 81 zit maar dat weet ik niet zeker en is volgens mij ook best ver naar Hoog Baarlo. Hopelijk hebben jullie nog andere opties!

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Re: Parkeermogelijkheden gezocht Hoenderloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 19:44

Wat je zou kunnen doen bijvoorbeeld is op de parkeerplaats van de hoge veluwe parkeren. Kost wel wat maar daar is zeker plaats. Een andere optie maar dat is al meer richting beekbergen is bij hondenlosloopgebied/wandelgebied dat rechts van de weg hoenderloo beekbergen snelweg ligt of bij het van der valk hotel vragen of je daar kan parkeren.

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 19:50

Hoenderloo naar hoog Baarlo is niet zo ver. Hoog Baarlo ligt zo goed als tegen Hoenderloo aan. Echt veel grote parkeerplaatsen heb je hier niet. Bij de hoge Veluwe kun je wel goed parkeren maar daar betaal je dan ook weer voor. Is wel aan de andere kant van Hoenderloo dan de parkeerplaats die jij hebt opgezocht. Als je naar Beekbergen wil kun je beter de parkeerplaats uit de OP pakken. Anders moet je heel Hoenderloo door.

Edit; Zie nu je kaartje... je bedoelt hoog Buurloo :+ dat is ergens anders. Als je het niet erg vindt om wat te betalen zou ik vanaf de hoge Veluwe gaan. Je moet wel een drukke weg oversteken

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:21

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:06

Vlak na manege Fjord Hest Gard aan de Krimweg is volgens de kaart een parkeerplaats die ook geschikt is voor trailers. Dit is net iets buiten Hoenderloo.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:13

Als je je route op een ander punt start, weet ik wel een goede plek: bij punt 53, daar is eigenlijk altijd plek genoeg. De weg die langs dat parkeerterrein loopt, heet Hoog Buurloseweg, een huisnummer weet ik niet. Maar het is makkelijk herkenbaar, want het ligt in een bocht. Vanaf Apeldoorn gezien, rij je 'rechtdoor' het terrein op. Zie bijgevoegde foto's.

Afbeelding

Afbeelding

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:18

De P met R bij Ugchelen heet Het Leesten:

Hoenderloseweg 191
7339 GG UGCHELEN

Daar kan je prima een hapje eten, in het weekend wel veel honden.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:13

De 2 parkeerplaatsen bij rondje hoog Buurlo kun je parkeren.
Ik parkeer zelf altijd in Kootwijk, aflag 18 van de A1 dan onderaan richting Kootwijk en direct links zit vóór het wildrooster een grote parkeerplaats. Dan begin je ongeveer in je linkerhoek bij 42/43. Dan moet je eigenlijk het Kootwijk kaartje hebben...let niet op de rode lijn...dat is 1 van mij oude routes voor een weekendje weg

Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:25

Je kan ook bij de waterval in loenen/beekbergen parkeren. Vanaf daar is het een kwartiertje rijden en dan ben je sowieos al bijna hoenderloo