Kijk even op ruiterenenmennen.nl, daar staan meestal gele icoontjes voor parkeren met de trailer.
Mando
Geplaatst: 27-05-17 16:54
In dat gebied.. bij Een heb je weinig plekken om te parkeren. Bij het strand mag je niet parkeren ondanks dat dat een hele grote parkeerplaats is op gras.
WendyBZ
Geplaatst: 27-05-17 17:02
Dat stukje rechts vlakbij de zuursche duinen in Steenbergen is een zandpad, daar is plek voor één trailer.
Inderdaad bij de hunebedden tussen roderesch en Steenbergen en anders als je door steenbergen rijd richting Een kun je in de laatste bocht staan op een grasstrook of nog een stukje verder rijden aan de rechterkant bij den en duin. Veel plezier het is hier prachtig en de zandpaden liggen er perfect bij.
Mensingebos is inderdaad ook niet erg groot, ook maar een deel toegankelijk voor paarden. Als je echt een paar uur zoet wil zijn moet je naar DFW of Dwingelderveld. Schipborg/Kniphorstbosch/Annen is ook wel leuk, maar moet je wel een beetje van bos naar bos rijden.
Je hebt gelijk, het is bos en duin. Als ik over de zuurse duinen ga, kom ik vanuit Een en ik ga dan ook vaak nog richting de gaslocatie. Maar alleen bij de zuurse duinen is niet heel groot, er is een ruiterpad langs de huisjes daar en je kunt bij de meeuwenweg oversteken bij dat Watergat langs, het bos achter het fjordenpaard is eigendom van het fjordenpaard, dus officieel geen toegang. Je kunt ook de middendrift nog oversteken, daar zijn mooie brede zandpaden, is verder geen bos.