En heb deze, misschien iets te enthousiast, besteld.
Nu kwamen er daarna reacties dat het beeld nogal schudt en hoewel mij dit in eerste instantie niet opgevallen was (klein filmpje) is dat toch wel zo als je het gewoon beeld bekijkt. Dus dat is wel jammer. Ik heb dan vandaag bij wijze van test wat dingen geprobeerd, meteen ook met mijn voorkant-camera om eens de kwaliteit te bekijken. Deze valt best goed mee dus dat is geen probleem. Maar het beeld, tja ..
Zo ziet het eruit als ik de camera op heuptas-hoogte hou (nu heb ik deze natuurlijk wel vast met 1 hand dus misschien maakt het in het hoesje toch nog wat verschil, geen idee).
Nu opperde iemand dat je het hoesje misschien op 1 of andere manier op je cap kan bevestigen, omdat je je hoofd toch stiller houdt, maar dan krijg je dus dit:
Dan zou ik al iets moeten vinden zodat de mobiel naar beneden gericht wordt, maar dan heb je dit:
Dus zie je eigenlijk niks van de omgeving en dat is ook stom. Verder kijk ik zelf héél veel rond dus op het hoofd is toch ook niet alles denk ik.
Daarna heb ik nog eens geprobeerd op borsthoogte, maar weet niet meer welk filmpje dit is, volgens mij het laatste .. maakt dus in principe niet zoveel uit gok ik
Iemand toevallig nog tips of ideeën? Of heb je zelf al ervaringen met het hoesje? Hoe ziet het bij jou eruit?