Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:27

Ik ben ook nog steeds uit de running, verwacht over een week of 3 wel weer aan de slag te kunnen, maar dat moeten we eerst nog even afwachten :P

MaritB

Berichten: 8646
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:31

Ik heb helaas ook nog geen start kunnen maken met de ritten.

Er heerst droes en Gwen is waarschijnlijk ook gevat er door. En veulen loopt er nog bij natuurlijk, maar hij zal er nu langer bij blijven dus loopt het allemaal uit :( jammer, maar gezond paard is belangrijker.

Marije_jiplover

Berichten: 25354
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:53

Ik ben al wel gestart.
Maar ben vooral bezig met lol met mijn knol dingen en een beetje dressuurtraining in de bak, dus het gaat nog niet zo hard.

Paar keer samen gereden met m'n ouwe pony erbij (29) en dan gaan we een stuk minder snel en ver dan wanneer we alleen gaan of met stalgenootjes.

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:53

Wij zijn deels gestart. Kiet had spontaan een dik(ker) been, dus ws mok dat omhoog was getrokken. Rare was dat ze gewoon 100% goed liep dus DA raadde aan gewoon te blijven rijden maar voor m'n eigen gemoedsrust maar even blijven stappen. Dus nu zie je in mijn tijdlijn iedere dag 1 of 2x stapritjes voorbij komen :').

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:11

Ik rij op dit moment gewoon relatief weinig buiten, heb nog wedstrijdseizoen. Volgende week is het provinciaal kampioenschap en dan is het normaal gedaan voorlopig. Enkel 24/9 nog een oefencross en misschien 1/10 nationaal kampioenschap. Dus vanaf 10/9 kan ik weer meer met paard de baan op ipv bakwerk :)

S_imonee

Berichten: 3844
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:08

Wat balen van de Droes MaritB. Hopelijk knapt je paardje gauw op!

Al veel mensen gestart met de nieuwe challenge. Ook wij zijn lekker van start gegaan. Vorige week nog een weekje vakantie gehad en van het weekend weer flink begonnen. Zaterdag met en vriendin een rondje gereden die een weekendje met haar paard kwam logeren. Zondag zijn we naar een manege in de buurt gereden en hebben daar overnacht. Maandag ben ik nog een stuk met haar meegereden en ben na een pauze bij iemand anders weer terug gegaan naar stal. Al met al het weekend 75 km gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de kaartjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:22

Bij mij ligt het buitenrijden na 4 ritten dit jaar ook weer even stil omdat paardlief verhuisd is. Voordeel is wel dat we nu tussen drie buitenrijgebieden in zitten, waaronder nog steeds de Drunense Duinen, dus als we eenmaal weer naar buiten kunnen, kunnen we hopelijk wel lekker kilometers maken :) Tot die tijd leef ik vicariously via jullie door mee te kijken met jullie ritten :D

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:44

Ik heb al 2/3weken dat de gps het niet doet. Weet iemand hoe ik dat oplos?
Gps staat gewoon aan en de andere apps met gps doen het wel gewoon.
Ook heb ik toegestaan dat de app gebruik mag maken van de gps.
Eerst nooit problemen mee gehad.

Ook al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:25

Hier gaat het lekker met de ritjes sta voor het eerst in de top 20 haha. Maar daar komt vast snel verandering in als iedereen weer gaat rijden :+

Even een vraagje had al gegoogled als ik endomondo aan zet dan krijgen de mensen met wie ik vrienden ben een melding, maar als die mensen zelf endomondo aan zetten krijg ik geen melding terwijl ik bij instellingen alles aan heb staan. Iemand een idee wat dat kan zijn? Heb een Samsung s7 edge

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:08

Ik stond op plek 9, nu weer op 11 :)
Gaat vast nog meer zakken, komende week/2 weken kan ik weer niet rijden.. Meneer besloot op avontuur bij de grote kudde te gaan en heeft dat betaald met flink wat schrammen en wondjes. Ook een precies achter de singel waar mijn fenders komen, dus daar kan ik echt geen zadel opleggen momenteel.. Dan maar weer wachten :(

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:43

Balen SuperAssie!
Poeh geen idee laura22, wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon :+.

Wij zijn weer 18km rijker op de prachtige hei <3. Alleen de foto is net van de zandvlakte :')

Afbeelding

Heeft er hier toevallig iemand een M400? Kan je het trainingsscherm aanpassen naar wat jij wilt? En zo ja waar? Ik heb de hele handleiding al doorgespit maar misschien er toch overheen gekeken

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30660
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:49

Polar M400? Je bedoeld wat je in beeld ziet op het horloge? Dan kun je via Polar Flow aanpassen.

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:54

Dyonne schreef:
Polar M400? Je bedoeld wat je in beeld ziet op het horloge? Dan kun je via Polar Flow aanpassen.


Ja sorry zet het lekker duidelijk neer. Dankjewel! Dan ga ik prutsen op de pc

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30660
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 14:50

Ik geniet elke keer van de plaatjes, hier vanmorgen eindelijk weer eens wat echte kilometers gemaakt. :)
26km.
Afbeelding

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:46

Wel meteen een goed aantal kilometers :Y)
Fijn als je dat gewoon eventjes kan doen, haha. En mooie foto!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30660
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 17:05

We gaan veel weekenden wel ritje maken. Vaak 10 soms 15km. Maar dit zijn de echtere ritjes. Doordeweeks ga ik weinig de weg op ivm verkeer.

Einder

Berichten: 113
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Borgloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:15

Ik heb pas sinds gisteren Endomondo op m'n telefoon. Maar ik wil héél graag mee doen, en heb alvast 12 km gescoord (je moet ergens beginnen :P )

Marije_jiplover

Berichten: 25354
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:43

Ik heb vandaag ook weer een kleine 21 km toegevoegd.
Heerlijk op het gemakkie wezen rijden. Nog een zwijn gespot op klaarlichte dag (2 uur s middags).
Verder was het eigenlijk te druk met wandelaars, kon in het begin echt niet lekker doordraven.
Maar op de terugweg ook wel weer profijt gehad van de wandelaars, want 2 rottige hekken werden geopend en weer gesloten door vriendelijke wandelaars, zodat ik niet hoefde te klooien daar.

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:49

@Laura22, geen idee dat dat kon, een melding krijgen! Die vrienden van jou kijken niet gewoon toevallig net op het moment dat jij gaat rijden op endomondo?

Mooie ritjes en foto's komen er weer voorbij!

Hier ook weer een lekker ritje!

Afbeelding

Paar weken geleden stonden deze bloemen prachtig in bloei, maar toen geen foto gemaakt. Vandaag helaas net wat minder spectaculair, maar toch mooi!

Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25354
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:31

Ik heb ook geen idee.

Ik heb deze functie wel ook op mijn Garmin app/horloge zitten.
Dat mensen die ik van te voren goedkeuring geef, live track kunnen volgen.
Ik heb ingesteld staan dat alleen een geselecteerd aantal mensen (op dit moment alleen mijn man) een email krijgt met een link waarop die mijn kan volgen.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 07:51

Ik heb e van het weekend ook 25 km bij gereden. Niet op Caj, helaas, maar wel op de pony. Was erg leuk, weekendje Groningen. En mijn waterschuwe pony is in het water geweest! B-)

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 09:10

Nee ze krijgen echt een melding met het endomondo logo bovenin hun telefoon, er staat iets van Laura start met de training ofzo iets. We gaan nog wel even verder zoeken.

Iedereen weer lekker gereden van het weekend, ik ga vandaag en morgen maar even in de bak rijden na weken alleen maar naar buiten geweest te zijn.

mooney

Berichten: 7789
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-17 09:19

Die meldingen heb ik ook gehad, door de challenge heb ik natuurlijk een boel vrienden in mijn lijst dus ik werd er helemaal gek van. Mijn mobiel stopte bijna niet met trillen op dagen met mooi weer :') . Ik heb alles gelijk uitgezet dus.

Je hebt twee verschillende instellingen, je moet kiezen of jij wilt dat je vrienden een melding kunnen krijgen als jij op start drukt. Maar je kan ook instellen of je telefoon een melding maakt van de start van de training van je vrienden.
Zet je de eerste uit krijgen je vrienden dus niet te zien dat jij begint, maar krijg jij wel meldingen van je vrienden (degene die dat aan hebben staan). Zet je alleen de tweede uit krijgen je vrienden jouw start te zien, maar jij niet die van je vrienden.
In jouw scenario zijn er dus twee opties: jij hebt aanstaan dat je wilt delen wanneer je start. Daarnaast heb jij OF uitstaan dat je een melding krijgt wanneer vrienden starten OF al jouw vrienden hebben het start delen uit staan.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 09:39

Marije het was gisteren inderdaad weer erg druk (vooraan) in het bos! Viel me nog tegen. Toch lekker kunnen rijden en idd zag ik zwijnen de weg oversteken vlak na een paar fietsers en auto's. En vlak daarna kwam er een motorrijder langsgescheurd :\ Die maken er soms echt een soort raceparcours van, levensgevaarlijk met het wild. Plus andere bosgebruikers trouwens..

Marije_jiplover

Berichten: 25354
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:39

Ik kwam midden in het bos nog een ambulance tegen met sirene en zwaailichten.
Die was op weg naar de parkeerplaats bij de Brandtoren.
Dat geluid draagt ook echt ver, toen ik nog aan de andere kant van het Moffendorp was hoorde ik hem al en ik zag hem voorbij rijden toen ik bijna bij het hek was om het moffendorp weer uit te gaan, op weg naar huis.