Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:51

evdpanne schreef:
Wauw jij rijd ook al in zo'n mooie omgeving! Ben jaloers :o.

Om daar ohz te komen ben ik wel 1,5 uur onderweg. Met de trailer een kwartiertje.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:55

Ik heb al geen trailer :P. Maar hier in de buurt zit verder ook niet veel spannends. Paar eilanden verderop schijnt mooi te zijn maar nog nooit geweest....

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:09

@Detroit: jij rijdt waar ik vaak heenga met de trailer. Zet hem dan op vliegveld Hilversum neer. Kom zelf uit Kockengen en daar zit helemaal niets

Net een rondje thuis wezen rijden, halverwege snel omgekeerd.. er stond een auto vn een buitenblabla opsporings ambtenaar.... en juist je raad het al.. Ik mag daar met het paard helemaal niet rijden.. gelukkig niet gepakt.. rondje wel iets korter geworden dan gepland.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:32

Wat grappig von! Volgende x pak ik ook gewoon de trailer inderdaad die kant op. Nu was t grootste gedeelte over de weg en eenmaal in t gebied heeft paardlief al best wat kilometers in de benen. Interesse om eens samen te rijden? Ik ben namelijk helemaal nog niet bekend in het gebied.

Jorex

Berichten: 9992
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:32

Ik heb twee bossen, maar allebei net op 10 km afstand, dus te ver weg. Ook als ik ritten van 20 km ga maken ;(
Hier dus hoefschoenen aan wegens het asfalt.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 22:42

Detroit schreef:
Wat grappig von! Volgende x pak ik ook gewoon de trailer inderdaad die kant op. Nu was t grootste gedeelte over de weg en eenmaal in t gebied heeft paardlief al best wat kilometers in de benen. Interesse om eens samen te rijden? Ik ben namelijk helemaal nog niet bekend in het gebied.


Ja lijkt me leuk, kunnen we gaan lunchen bij t hoge erf.. zulke lekkere broodjes hebben ze daar *\o/*

kwii
Berichten: 1747
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:10

Fennadev, welke hoefschoenen heb jij?

Ik heb al een tijdje niets van mij laten horen, maar het buitenrijden pakken we nu weer op. Afbeelding Dit is van af mijn 'vakantie' adres. Als ik meer dan 302 KM rijd binnen deze challenge ben ik tevreden, dat is meer als de vorige :+

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:40

Chouchou schreef:
xxVon schreef:
K mag meedoen met de Hippiade Endurance :oo Zit beetje in dubio want wou eigenlijk Kootwijk 44 km starten.. maar dat zit er veelste dicht op.

Luxeprobleem :o, leuk dat je hem weer mag rijden! Ik weet het niet zeker, maar misschien kan ik wel komen groomen :D


K ga t niet doen.. vorige 60km in Laag-Soeren ging nog niet zo naar mn zin, dus ga 44km KWB starten

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:43

xxVon schreef:
Detroit schreef:
Wat grappig von! Volgende x pak ik ook gewoon de trailer inderdaad die kant op. Nu was t grootste gedeelte over de weg en eenmaal in t gebied heeft paardlief al best wat kilometers in de benen. Interesse om eens samen te rijden? Ik ben namelijk helemaal nog niet bekend in het gebied.


Ja lijkt me leuk, kunnen we gaan lunchen bij t hoge erf.. zulke lekkere broodjes hebben ze daar *\o/*

Klinkt goed!
Valt dat niet al in het andere penninggebied? Heb de van het gnr wel aangevraagd. Alleen nog niet binnen (dus gisteren gegokt haha)

Jorex

Berichten: 9992
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:22

easyboots heb ik volgens mij :)
De duurdere die shetlandmaatjes doet, dus ongeveer 100 euro per schoen.

Zonet in anderhalf uur bijna 11 km gereden. Gemiddelde snelheid van 7.2 km/h maar had nog wel sneller gekund. Meneer had namelijk geen zweet aan het einde en was nauwelijks moe. Zondag eens kijken of we nog sneller kunnen gemiddeld en ook 15 km al kunnen.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:54

Ik ben gisteren nat gespetterd met het zweet van mijn paard tijdens het galopperen :') Gebeurt wel vaker als we een eind galopperen, hij flink gaat zweten en het waait.
De eerste 22km staan er in ieder geval in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:14

Iedereen druk bezig hier, gaat goed!

Fennadev schreef:
Wel ligt het tempo heel erg laag, ongeveer 6.5 km/h.


Nou, met dat tempo zou ik blij zijn hoor ... het kan zeker nog lager! :Y)

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:24

ik zat van de week op 6km per uur

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:30

Hier weer lekker aan het opbouwen richting de wat langere ritjes weer. We staan nu op 16 km geloof ik. Normaal is dat 1 ritje, nu zijn het er 4 geloof ik :D Met 2 verschillende pony's.

Met beide pony's (Welsh en shet) probeer ik boven de 7 km/h te blijven. Maar ik maak eerst de afstand groter, dan pas de snelheid omhoog.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:46

Als het weer het toelaat ga ik deze namiddag voor een staprondje en anders zeker zaterdag :)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:19

Zonder zadel hier ook een gemiddelde van ong 6 km/HR. Maar dat komt omdat onze draf dan niet zo snel is hihi.
Met zadel gemiddeld 10 km/HR.

Voorlopig nog maar even zonder zadel blijven rondcrossen, gister zadel nog eens erop gelegd maar ligt voor mijn voorkeur nog niet ideaal, dus dan nog maar even wachten met zadelmaker.

Heb wel spierpijn nu, gister 10 km zonder zadel op flink tempo gedaan :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:22

En het is intussen alweer aan het hozen -O-

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:49

Is hier heerlijk weer! Heb afgelopen dagen heerlijke ritten gedaan... helaas endomondo vergeten aan te zetten

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:19

Hier was het enkel maandag prachtig weer maar dat was rustdag. Dinsdag mooi weer op het moment dat ik les had. Gisteren hetzelfde als vandaag, regen en op de droge momenten vergeven van de dazen.

Moest het nou blijven bij een gewoon eenvoudig zacht buitje maar nee. Het valt gewoon met sloten naar beneden.

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:21

Heb me gemeld, wil ook weer mee doen :j

Hier nu ook bager weer.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:24

Geef mij dan maar vrieskou of sneeuw, stuk gezelliger dan dit om buitenritten in te maken :')

(Zomers prachtweer is uiteraard ook nog steeds zeer welkom)

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:52

Detroit schreef:
xxVon schreef:


Ja lijkt me leuk, kunnen we gaan lunchen bij t hoge erf.. zulke lekkere broodjes hebben ze daar *\o/*

Klinkt goed!
Valt dat niet al in het andere penninggebied? Heb de van het gnr wel aangevraagd. Alleen nog niet binnen (dus gisteren gegokt haha)



Ja en nee, Lage Vuursche hoort bij Staatsbosbeheer en daar mag je gratis rijden. Hoorneboegse heide is van GNR en dan heb je inderdaad een penning nodig. Door de Lage Vuursche heenrijd en je komt op de Westerheid van Hilversum zit je weer in GNR gebied.

Wijziging: In de Lage Vuursche heb je een stuk van Landgoed Pijnenburg en dan heb je daar weer een aparte vergunning voor nodig (deze heb ik niet, dus die paden ontwijk ik altijd)

Marije_jiplover

Berichten: 25354
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 17:31

Ik heb zojuist ook weer 15 km te paard doorgebracht, heerlijk weertje is het hier, droog en niet zo heet, maar warm genoeg om zonder jas te rijden.
Heb zelf op m'n Gouwe Ouwe gereden, die is 29. En m'n stalgenootje was mee op mijn andere, het "jonkie" (inmiddels ook alweer 7).

Heerlijk, de hei kleurt al aardig mooi paars :j

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 18:04

Het regent zacht, ongeveer 19 graden, weinig wind en raar maar waar amper een daas te bekennen...

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 18:28

Ik ben toegevoegd *\o/*