Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:23

tinker_sally schreef:
Jeej nieuw topic. Al ben ik momenteel meer meelezer helaas.
Geniet mee van jullie ritjes :)

Lees dat er een aantal meedoen vrijdag aan de rit op noord beveland, ik had me ook ingeschreven, en weer afgemeld.
Mutsje is 3 weken geleden op hol geslagen met de kar, en het vertrouwen tussen ons is helemaal weg.
We zijn aan het wandelen en dat gaat met heel veel spanning en binnenkort gaat ze weg naar een beleerbedrijf om weer voor de kar gezet te worden.
Helaas net voor onze vakantie :(

Echt balen hoor :\
Hopelijk komt het vertrouwen snel terug!
Had het wel leuk gevonden om mensen te meeten :)

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:31

Jeetje tinker sally wat klote!
ik herken het wel hoor met mijn ruin hetzelfde probleem gehad helaas.

En hier ook een meelezer... Ben een kleine 5 weken geleden door m'n rug gegaan en nog steeds niet volledig hersteld. Dus er op durf ik nog niet. Er naast wel, lekker gewandeld vandaag samen maar die tel ik niet mee met de challenge.

Wel een record verbroken wat het ook precies in mag houden :+


Afbeelding


iemand toevallig enig idee wat de autootjes voor moeten stellen op endomondo ?


Afbeelding

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:42

Vervelend van je rug, wandelen is er idd vaak goed voor. Ik heb zelf 2 maal spit gehad, eerste 2 weken veel gewandeld, maar uiteindelijk ook stapritjes gedaan. Moet je paard natuurlijk niet te schrikkering zijn aangelegd :+

Vandaag weer 1ykm er bij geteld :) Bij de die hoge piek hebben we even gek gedaan, maar betwijfel of we echt zo hard ging :')
Afbeelding
Daarna nog een poos gepefend met trailer laden, de eerste keer er op duurt 'n half uur, eenmaal er 'n keer er op geweest, doet ze het eigenlijk heel braaf, mits ik rechts loop, don't ask :')
Uiteindelijk een keer of 25 er op en er af, paar keer een stukje rijden. Ze vind het alles behalve leuk, maar doet het om ons te plezieren <3

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:49

Tyrcanol schreef:
Jeetje tinker sally wat klote!
ik herken het wel hoor met mijn ruin hetzelfde probleem gehad helaas.

En hier ook een meelezer... Ben een kleine 5 weken geleden door m'n rug gegaan en nog steeds niet volledig hersteld. Dus er op durf ik nog niet. Er naast wel, lekker gewandeld vandaag samen maar die tel ik niet mee met de challenge.

Wel een record verbroken wat het ook precies in mag houden :+


[ [url=m/KMVInz.png]Afbeelding[/url] ]


iemand toevallig enig idee wat de autootjes voor moeten stellen op endomondo ?


[ [url=m/i2ZkwV.png]Afbeelding[/url] ]


Dat zijn bushaltes lijkt me :)

Ik wil ook graag mee gaan doen, mijn pony is net terug van de beleerstal en loopt nu dus voor de kar! Ze is wel maar 85 cm hoog, dus ons tempo ligt wat lager dan bij anderen gok ik :+

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:53

Lekkere rit letizia!
Hier idd ook voor de 2e keer spit.

Mijn merrie heeft niet zo'n heerlijke gangen voor een verrotte rug helaas. En is best schrikkerig :+

Bushaltes kreeg ik idd ook net al door. Had ze nog nooit gezien .. Het kan hoor maar dan moeten het haltes zijn voor de buurtbus.
Palen staan er in elk geval niet.

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:06

Pony en ik hebben elke keer weer pech, gaan we net lekker is er wel weer iets waardoor we een terugval hebben. Nu is het weer het zadel.. door zijn enorme toename in spieren ben ik bang dat het te krap is..
Zadelmaker kan pas over 3 weken komen dus tot die tijd aanmodderen zonder zadel en met grondwerk om de spieren erop te houden. Vind het niet eerlijk om met zadel te rijden omdat hij laatste keer echt bewust zijn rug wegdraaide en zuur keek naar het zadel,iets dat hij normaal nooit doet..

Jorex

Berichten: 9960
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:52

Ik zal ook weer proberen mee te praten. Gisteren bijna 4 km gewandeld met mijn jonkie. Maar hij is heel erg vocaal. Hinnikt naar koeien, schapen, mensen en paarden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:18

Pacific schreef:
Ik wil ook graag mee gaan doen, mijn pony is net terug van de beleerstal en loopt nu dus voor de kar! Ze is wel maar 85 cm hoog, dus ons tempo ligt wat lager dan bij anderen gok ik :+


Welkom!
Volgens mij zit je dan wel in de buurt van ons tempo 8-) _O-


Vandaag nog eens ons best gedaan, hij liep beter dan gisteren (naja, tempo niet maar het draven ging wel makkelijker en af en toe wat galop was ook mogelijk) maar toch scheelt er iets. Ben er nog niet goed uit wat .. maar even kijken weer.

Afbeelding

Eens even tijd genomen om te genieten van een prachtig uitzicht <3
Afbeelding

Was trouwens druk op en rond het water (niet dit water, het kanaal aan de andere kant :P ) maar hij is wel speedboot/waterski/golfslag-mak ondertussen _O- Vooral de golven vond hij in eerste instantie maar niks :+

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:27

Mooie foto!!
Trouwens doet de gratis endomondo het ook zonder internet verbinding/wifi?

Femke_Tweety

Berichten: 11999
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:33

Zo, lekker dagje.

Vandaag 2x op pad geweest aangespannen. 1x als groom mee met stalhouder, en 1x lekker met Tweedles.

De eerste ronde was 12 km door een natuurgebied bij Kootwijk.

De tweede met Tweedles was een rondje vanaf stal, ongeveer 9 km.

Die laatste is fout gegaan in Endomondo, wel de tijd bijgehouden, maar geen afstand.
Ik had even moeten checken of de boel goedstond.

Ik meen dat ik ook handmatig (op de pc) een route/training kan instellen.

Straks maar even kijken of ik de route ingetekend krijg.

Paard lief had er zin in. Ik zal strak thuis ook even kijken of ik een foto of filpje kan plaatsen!

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:16

[***] schreef:
Pacific schreef:
Ik wil ook graag mee gaan doen, mijn pony is net terug van de beleerstal en loopt nu dus voor de kar! Ze is wel maar 85 cm hoog, dus ons tempo ligt wat lager dan bij anderen gok ik :+


Welkom!
Volgens mij zit je dan wel in de buurt van ons tempo 8-) _O-


Vandaag nog eens ons best gedaan, hij liep beter dan gisteren (naja, tempo niet maar het draven ging wel makkelijker en af en toe wat galop was ook mogelijk) maar toch scheelt er iets. Ben er nog niet goed uit wat .. maar even kijken weer.

[ [url=m/JMF5X5.jpg]Afbeelding[/url] ]

*knip*


Ja dit komt redelijk in de buurt inderdaad... :')
Dankje!

amyyy55

Berichten: 1645
Geregistreerd: 28-11-10
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:51

Jammer, mijn GPS deed het niet :(
Maar wel weer 14km gemaakt en een leuke TREC gereden *\o/*

AlexVB

Berichten: 915
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:52

het nieuwe topic ook gevonden.

wij blijven ook mee lezen en af en toe posten. Zeker nu het steeds beter gaat met Genghis Khan en mij.

Nu zijn we druk bezig met het voorbereiden van onze eerste k2 te Teteringen.

dit was ons rondje van afgelopen zaterdag. Ik probeer telkens een nieuwe route te verzinnen.

Afbeelding

Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:57

Vandaag ons lange afstandsrecord verhoogd naar 38 km met een gemiddelde van 8,14. Eindddddeeeelijk met veel uitzoekwerk heb ik alle tunneltjes en paden uit kunnen zoeken naar Planken wambuis en vervolgens naar de Ginkelse heide. Dat biedt weer heel veel mogelijkheden voor nieuwe tochten!! :D zo fijn! In juli ga ik een trektochtje rijden naar otterlo, en ipv over de ginkel ga ik nu via planken wambuis. Dan kunnen we halverwege even bij de Mossel wat eten en drinken (iemand daar wel eens geweest?) Afbeelding

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:00

De mossel is erg leuk @rachel_x! Toen ik er ben geweest (jaaaaaren geleden) konden we de paarden los in een weiland met super hoog gras zetten, dat vonden ze natuurlijk helemaal geweldig! :D

Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:02

Em_ schreef:
De mossel is erg leuk @rachel_x! Toen ik er ben geweest (jaaaaaren geleden) konden we de paarden los in een weiland met super hoog gras zetten, dat vonden ze natuurlijk helemaal geweldig! :D

Wat leuk! Dat lust die van mij wel ;)

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:07

Maar ik weet niet of het nog zo is ;) moet je ze anders even bellen!

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:13

ik lees hier trouwens voornamelijk mee! Ik rijd 2x in de week in het bos op een bijrijdpaard en af en toe nog op m'n eigen paard (heeft artrose). Gisteren heb ik een super leuke strandrit gemaakt op een ander paardje en wauw wat ging ie hard! Meer dan 50 km/u :D
Afbeelding

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:28

Wat leuk! Ik ga me aanmelden om mee te doen. Heb sinds kort endomundo gedownload, maar vergeet hem vaak aan te zetten. Ik weet ook niet of het veel batterij verbruikt?

Op dit moment rij ik 2 paarden, een KWPN merrie van 14 jaar. Hier doe ik voornamelijk bakwerk mee, maar ben aan het oefenen om buiten te kunnen rijden. Dus vaak na bakwerk maak ik een ommetje om uit te stappen.

En rij ik een mangalarga marchadore, met haar rij ik voornamelijk buiten en soms in de bak.

Ik heb de regels gelezen en heb ontzettend veel zin om mee te en te lezen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:50

Ik zou ook graag mee willen doen. Ik doe voornamelijk met mijn paarden buiten rijden dus lijkt me leuk om mee te doen.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:25

Ik sluit mij ook aan. Zal vast niet zoveel kilometers maken als jullie, maar vind het wel leuk om mij aan te sluiten :D

Ik wil met mijn paard in juli een impuls endurance rijden, dus daarvoor zal ik hem wel een aantal keer meenemen naar buiten toe om te oefenen/trainen. :D

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:15

Ik had al wel verzoek gestuurd maar zit nog niet in de challange.

Hoeveel km is een impuls endurance?


Gisteren wel echt heerlijk ritje gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

AlexVB

Berichten: 915
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:39

een impuls endurance is normaal rond de 20km. Het kan een paar km meer zijn. Minimale snelheid is 8km/uur als ik me niet vergis en max is 13km/uur. Alles is terug te vinden in het reglement.

Josien_

Berichten: 9024
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:23

Onze rit gisteren, in de pauze stilgezet.:
Afbeelding

ps. die max snelheid klopt niet hoor haha. We hebben best een flink galopje gedaan, maar dit is wel erg enthousiast :Y) .

Dat dacht ik ook Alex, wil misschien de impuls starten in de Loonse duinen maar die is 34 km.
Nou is die afstand geen probleem voor ons hoor, maar vond dit best lang voor een impuls.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:30

Wilde vanmiddag op pad gaan met Spark, ging mooi niet door. Weet niet wat hij gedaan heeft maar hij had een flinke scheur in zijn hoef :\ . Wachtten maar weer totdat de hoefsmid langs komt en een ijzer onder slaat.

Zat trouwens te denken telt hardlopen met je shetlander ook mee ? Of echt alleen ritten onder de man?