Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9967
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:50

Alex heeft dit weekend even vrij. Doe woensdag ochtend weer mijn fiets rondje. Zo meteen neem ik mijn jonkie er even uit om te lange lijnen.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:32

Even een berichtje om te laten weten dat ik nog leef :wave: :))

Hier winterstop :P Wandel wel eens een stukje aan de hand maar dat is de moeite niet om het aan te zetten. Wil graag terug naar buiten, maarja, het blijft voorlopig bij willen :+

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:51

Eindelijk sinds de verhuizing ons eerste rondje buiten gedaan. Was ff spannend en de turbostand ook weer ontdekt. Maar het was weer lekker! Op naar nog veel meer kilometers!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 12:12

@Varekaj: je kan gpx-files importeren en exporteren in Endomondo via de website-versie.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 13:19

Thx Hilli! Via strava lukken gpx files blijkbaar niet, dus gaat mijn vriend endomundo gebruiken in de toekomst voor zijn fietsroutes :)

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 14:09

Hier zijn we ook terug op dreef, mijn pony heeft verbening van het kraakbeen en het pistewerk moet zeer licht opgebouwd worden. Hij mag wel op buitenrit en rechtuit zijn er niet veel problemen. In het weekend maak ik daar dan gretig gebruik van. Jammer genoeg is ponylief echt een beetje onuitstaanbaar en staat enkel crossen in zijn woordenboek, wat het jammer genoeg een pak minder fijn maakt. Maar ik geniet toch nog steeds van de wondermooie uitzichten tussen zijn oren <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 14:35

Jessol, met een beetje ‘geluk’ breekt t kraakbeen. Klinkt een beetje raar, maar als t gebroken is, is er weer flexibiliteit. Mijn Belg heeft t ook. Als t net breekt, staan ze wel even 2 weken goed kreupel. Maar daarna ging hij weer echt goed. Heb van Van Nassau begrepen, dat ze vroeger het kraakbeen expres braken, als het helemaal verbeend was. Kon t knol weer aan t werk (komt heel veel bij trekpaarden voor).

Emori

Berichten: 13121
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 14:48

Samen op pad geweest
Afbeelding

Afbeelding
Toch weer wat kilometers er bij.
8 km verste afstand deze maand :') niet best

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 15:27

Wat leuk dat er toch nog redelijk veel mensen fanatiek zijn in de winter.

Hier vanmorgen ook weer een ritje. Alleen endomondo stopte er mee toen we bijna thuis waren. Toevallig weet ik het aantal km's en de tijd dat we thuis aankwamen dus dat heb ik al aangepast. Iemand enig idee hoe ik de route door kan trekken?


Afbeelding
Afbeelding

Wij hebben ons doel voor dit jaar overigens bereikt **\O/**
Volgend jaar leggen we de lat een stukje hoger :D

Marije_jiplover

Berichten: 25334
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 15:32

Ik heb vrijdag een rondje van 12 km gereden samen met mijn bijrijdster op m'n senior.

Vandaag een rondje met 3 vriendinnen zeld de senior weer eens gepakt en de ander in de wei laten staan.
Deze 12,7 km tellen dan ook niet voor de challenge, want die log ik alleen met m'n andere pony op "paardrijden" de km van de senior gaan op "polo".

Maar wel enorm genoten van mijn bijna 30jarige haf die nog zo fit is en lekker meedoet nog <3

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 16:47

30 jaar en dannog zo goed meedoen :wow: . Dat is wel tof! Hopelijk redt Caj dat ook!

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:06

Tyrcanol volgens mij Kun je via de pc je route doortrekken :j

Afbeelding
Afbeelding

Mijn telefoon vond het nodig halverwege mee te stoppen. Dit was ons eerste ritje op de nieuwe locatie. Ben helemaal happy, paardjes hebben droge voetjes en een mooie omgeving :))

Emori

Berichten: 13121
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:35

30 jaar en nog op rit, heerlijk!
Mijne is 21, hopelijk kunnen wij ook nog ritten maken als hij 30 is :)

MaritB

Berichten: 8638
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 18:12

Eindelijk, nog net in 2017, onze eerste rit weer gereden :)

Met geen 8 km, voornamelijk gestapt. Heerlijk was het :)

Afbeelding

tinker_sally

Berichten: 1459
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 19:56

Ik lees nog mee en 'doe' ook nog mee. Sta op plaats 111 met al 70 verbluffende km's :D

Op wandelen na en heel soms een stukje fietsen doe ik momenteel niet veel met paardlief.
Ze heeft even te koop gestaan, heb haar gehouden. Maar ze komt komend jaar niet meer voor de kar en zijn met rijden helemaal op 0 begonnen en nog aan de bak gekluisterd daarmee.
Er is zoveel spanning bij mij dat buitenritten er voorlopig nog niet in zitten. Eerst mijn angst goed aanpakken.
Paardlief laat zien dat ze braaf is, maar door mij onzeker wordt.
Morgen met stalgenootje in de bak rijden. Wordt weer grote stap voor mij, maar ga ervoor.

Geniet extra van jullie buitenritten en foto's. En ondertussen ga ik voor de poedelprijs denk ik :+

MaritB

Berichten: 8638
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:03

Ach ik staa op plaats 155 met 7,8 km hahahha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:13

Genieten allemaal zeg!
Ik ga weer meegenieten, al ben ik toch ook een beetje jaloers :P

Hier plaats 63 met 190 km, toch niet zo slecht dan, al zal de 200 km nog een tijd gaan duren :')

Emori

Berichten: 13121
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:20

Sta op 60 met 204 km.

Het hele jaar heb ik tot nu toe 440 km
Mijn doel was 500km dit jaar. Door een longontsteking 2 maanden niet kunnen rijden. Dus hoop volgend jaar de 750km te kunnen halen :)

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 22:59

Ik sta nu op plek 101 met 92,6 km. Ook de afgelopen maanden niet buiten gereden ivm de verhuizing en druk met inpakken in de weekenden enz. Maar nu zijn we verhuist, het meeste is uitgepakt en we kunnen weer soort van normaal leven :P. Dus hopelijk kan ik weer elk weekend een buitenritje maken, en ook naar de wat langere ritjes toe trainen!

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:37

Hier ook nog lekker af en toe wat ritjes gemaakt! Wel ook een stuk minder zo in de winter. Maar toch genieten we van iedere km!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:05

Heerlijk die ritjes, ik zag dat ik op nummer 46 sta. We zijn sinds afgelopen week noodgedwongen verhuisd ivm de wateroverlast. Waardoor we vandaag al lekker verdwaald waren Haha. Aankomende 2 dagen moet ik gewoon werken dus geen ritjes helaas. Woensdag weer :j

sanowa

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 13:24

wat een actieve mensen en paarden hier in de winter, afgelopen 2 maanden echt bijna geen bos kilometers gemaakt, wat in de bak gereden verder niet zo veel.
Vanaf morgen ga ik daar weer verandering in brengen dus dan hoop ik weer wat actiever te zijn :D

Letizia

Berichten: 12149
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:24


Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:32

Ik had er nog nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uit!
Binnenkort eens in detail bekijken, lijkt me wel grappig.

Verbaast me ook dat er nog zoveel mensen echt actief buiten rijden deze maanden sanowa, ik heb altijd een soort van winterstop. Echt een maand of 3-4 compleet niks qua kilometers. Zou het graag anders zien maar om de 1 of andere reden loopt het altijd zo..

Merken jullie eigenlijk verschil in jullie paarden met kouder/natter weer? Loop je tegen bepaalde dingen op? En hoe ga je daarmee om? Denk aan frisser, schrikkerig, loperig(er), misschien nog wat anders? Of zijn jullie paarden 365 dagen hetzelfde (bij wijze van uiteraard).

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 16:40

Letizia schreef:
Hier vandaag 13km gereden, paard heeft het goed naar d'r zin op de nieuwe stal :)
Maken jullie ook weleens een relive? Dit is de mijne van vandaag!
https://www.relive.cc/view/e1047457170


Ja doe ik regelmatig! Ik zet mijn Endomondo dan wel op paardrijden en mijn strava heb ik gekoppeld aan Relive. Hij pakt hem alleen met hardlopen en fietsen :j