Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 18:35

Laat mensen die vals willen spelen dat toch lekker doen.
Het gaat niet om een dikke vette geldprijs, maar om de eer.
Dus als mensen graag onterecht de eer willen van kilometervreter of snelheidsmaniak ofzo, lekker zo laten...

En ik track de km om de statistieken van m'n pony bij te kunnen houden ook in aanloop naar wedstrijden, als ik dan vals ga spelen, dan heb ik alleen mezelf daarmee.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:08

EmptyWords schreef:
Dayanaera schreef:
Komt er in 2018 een nieuwe challenge? Zou dan graag weer meerijden. Heb afgelopen jaren ook meegedaan alleen 2017 niet. Ik track mijn ritten ook altijd :j

challenge loopt van aug tot aug. als je alles trackt neemt endomondo dit gewoon mee. dus je kunt je nog steeds aanmelden


Thanks!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:44

Precies dat Marije, in aanloop naar wedstrijdseizoen of what ever is het ook handig. Ik houd mijn km's al jaren bij, al heel lang voor de app

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 12:22

Ik hou ze ook bij voornamelijk voor training. Afgelopen zondag naar Wassenaar gegaan. Nog nooit gedaan maar voor herhaling vatbaar.

Afbeelding

Afbeelding


en gisteren naar t Amsterdamse bos. Die was nog wel erg nat.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 13:17

O leuk! Strand wil ik ook weer eens!

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 17:26

Ondanks dat ik de hele maand bijna niks gedaan heb(1 stapritje en 2x wandelen) sta ik nog steeds op plek 11! Had ik echt niet verwacht :')

Pony was gelukkig braaf na een maand stilstaan, moest wel ff stoer doen maar inmiddels weet hij wanneer dat niet gewaardeerd wordt :')

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 17:32

Oh strand! Dat blijft heerlijk rijden.

Veel mensen doen wat rustiger aan met dit weer :j stond ver achteraan omdat ik tot een maand geleden weinig had kunnen doen voor de challenge (drachtige merrie, daarna veulen en toen zelf in de lappenmand) maar ik merk dat ik nu best snel klim in de lijst omdat veel mensen even een buitenritten stop hebben. Snap ik ook goed haha, ik kijk ook weer uit naar de lente en zomer om de fijne paden weer te kunnen pakken en zonder 4 lagen kleding op pad te kunnen.

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 19:45

Ik ben opzich nog aardig actief, merk inderdaad dat je nu snel omhoog klimt. Maar naarmate je hoger komt, liggen ook de afstanden steeds verder uit elkaar dus klimmen we weer wat langzamer. Soms haal ik met een paar kilometer al 4 mensen in. Nu rijden wij ritjes van max 8 a 9 km ivm de dracht, dus dat valt in het niet bij sommige ritten hier :D

Suzan_bobar

Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 19:50

Welke plek sta je dan?

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 19:59

:') Ik had een paar dagen geleden mijn recordafstand voor 2017... wel 7 hele km's. Hoe hoger hoe lastiger inderdaad, ik zit voor het eerst een keer in de achterban en op het moment dat je dan een beetje actief bezig kan dan gaat het best wel snel omhoog qua plaatsing. 'Vroeger' reed ik nog wel mee in de top 20 en dan was het vooral een kunst om op dezelfde plek te blijven. Nu zit ik net in de Top 100 :+ maar wij zijn bezig met onze comeback nu.

Ik vind het trouwens nog best netjes dat aantal km's met je drachtige dame hoor! Die van mij stak vorig jaar rond deze tijd al haar middelvinger op, die vond het echt snel niet leuk meer (ook iets met een schoftje dat niet meer paste.... :o ).

Ik heb trouwens ook nog een soort van oortjesfoto van ons 7 km fietstochtje. Voor de wagen gaan we ook weer opbouwen, maar ik ben in mijn eentje te licht om de tweewieler in balans te krijgen dus als ik alleen ben gaan we op pad met de fiets momenteel.
Afbeelding

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 20:06

Ik heb me ook aangemeld, bedankt Mooney!

Ik rij eigenlijk alleen maar buiten met mijn haflinger :)

Suliko

Berichten: 4316
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 20:08

Ik had juist wel een grotere rit gepland voor deze week, alleen Mano loopt licht onregelmatig sinds een paar dagen. Dus voor nu even aankijken hoe het gaat en dan gaan we er weer voor in het nieuwe jaar :)

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 20:16

Suzan_bobar schreef:
Welke plek sta je dan?


Ik ben in een maandje denk ik van plek 80 naar nu 70. Tenminste, gister was ik nog 67, nu 70 :D
En ik rijd zo'n 10 - 15 km per week denk ik. Maargoed, ik hang nog steeds ergens onderaan hoor.


mooney schreef:
:') Ik had een paar dagen geleden mijn recordafstand voor 2017... wel 7 hele km's. Hoe hoger hoe lastiger inderdaad, ik zit voor het eerst een keer in de achterban en op het moment dat je dan een beetje actief bezig kan dan gaat het best wel snel omhoog qua plaatsing. 'Vroeger' reed ik nog wel mee in de top 20 en dan was het vooral een kunst om op dezelfde plek te blijven. Nu zit ik net in de Top 100 :+ maar wij zijn bezig met onze comeback nu.

Ik vind het trouwens nog best netjes dat aantal km's met je drachtige dame hoor! Die van mij stak vorig jaar rond deze tijd al haar middelvinger op, die vond het echt snel niet leuk meer (ook iets met een schoftje dat niet meer paste.... :o ).

Ik heb trouwens ook nog een soort van oortjesfoto van ons 7 km fietstochtje. Voor de wagen gaan we ook weer opbouwen, maar ik ben in mijn eentje te licht om de tweewieler in balans te krijgen dus als ik alleen ben gaan we op pad met de fiets momenteel.
[ Afbeelding ]


Ja, ze wil gelukkig nog wel, al begint ze nu wel langzamer te worden. We doen het op haar tempo. Ze staat letterlijk de hele dag met de neus in de hooibak, dus ik voel me wel verplicht elke dag de benen even te strekken :D haar schoftje past al 3 maanden niet meer, dus ik doe alles op de step := vandaar de max 8 km ritjes haha
Fijn dat jij weer lekker op kan bouwen! Kan je toch weer fanatiek aan de slag.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 20:30

Ik sta op plekje 106 maar zag wel dat de rest redelijk kort voor Of achter me zit. Ik rij nu ontzettend weinig, paard heeft eigenlijk vakantie. Ofwel laat het weer het niet toe ofwel veels te druk. Ik kan enkel in het weekend rijden nu, dat telt ook wel mee.

Eens het weer licht is tot 19u30-20u kan ik doordeweeks weer meer ritten maken. Ik werk tot 16u, dat is rond 17u op stal en 17u30 vertrekken klaar. Nu schiet ik daar geen meter mee op helaas.

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:33

Vervelend is dat he! Ik ben alweer zo toe aan de lange avonden. Het goede nieuws is dat de dagen gelukkig weer langer worden ipv korter.
Ik ga wel in het donker op pad, maar echt ideaal is het niet.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:03

In het donker doe ik niet graag, mijn paard vind het niet prettig en ik ook niet.
Hier is alles ook zo extreem nat dat ik het in het donker niet aandurf. Paard glijd continu weg en hangt tot aan z'n oren onder de modder als we terugkomen (OK, ook als we vertrekken :') )

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:39

Ik heb de luxe dat ik altijd overdag naar m'n paard ga. Ik werk ploegen en met name avonddiensten, dus kan altijd als het licht is :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:57

Ik heb tot oktober 19u gewerkt, had vaak namiddag vrij. Vanaf november is dat 30u geworden en wisselende uren maar wel woensdag voormiddag vrij. Vanaf januari krijg ik een vast rooster 9u-16u, ook op woensdag.

Van mij mogen de dagen dus heel snel weer langer worden. En droger! Je zwemt hier haast overal door de modder en het passeren van quads en mountainbikers is geen hulp. Wil heel graag een nieuw pad gaan verkennen maar het is bos. Geen zin in om daar ergens vast te raken met paard door de blubber.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 08:52

Ben inmiddels endomondo vriendjes met TS dus nu even wachten op de uitnodiging van de challenge. Leuk :j

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-17 09:12

Als het goed is heb je die gisteren gehad Dayanaera, dat doe ik namelijk tegelijk met het accepteren van het vriendenverzoek. Zo niet hoor ik het graag :)

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:17

mooney schreef:
Als het goed is heb je die gisteren gehad Dayanaera, dat doe ik namelijk tegelijk met het accepteren van het vriendenverzoek. Zo niet hoor ik het graag :)


Zal wel niet goed gekeken hebben.

Ik sta er tussen :j nummer 47

Afgelopen dagen ook veel gereden maar Endomondo niet aan gehad. Heb ook geen zin om ze toe te voegen.


Afbeelding
Dit is mijn uitzicht :))

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30630
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:37

Hier ook wat minder ritjes maar ook wel omdat ik alleen weekenden buiten kan rijden en ook dat lukt nu niet altijd.
Maar ik geniet wel van de mooie foto's hier.
En wij doen mee voor de lol dus dat scheelt.
Ik heb mijn ritten alleen zichtbaar voor vrienden.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:53

Via de pc kan ik veel meer zien dan via mobiel. Dus eens gesnuisterd deze week.
Normaal zijn mijn ritten zichtbaar voor endomundo gebruikers.

Vraagje van mijn vriend: kan je endomundo ook linken aan een app zoals bijvoorbeeld strava of omzetten naar gpx bestandje? Ik heb het niet kunnen vinden maar ben geen held in zulke dingen.

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:01

Ik maak nu kleine ritten (6km)
Als het weer wat beter is rij ik meer. En ik kan niet wachten op de lange avonden dat ik pas om 22.00 weer terug op stal ben en het nog licht is :D
Dit is even doorbikkelen :=

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:04

Vanaf 16/1 is mijn vriend weer naar het buitenland voor werk. Dan kan ik wel met mijn shetje aan de lange lijnen een kort rondje maken buiten :) zal ook schelen in kilometers.