Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 19:26

Fabster: Bikkel zeg! Mijn tinker komt pas in de lente weer in de wagen. Nu dus veel ritten onder de man.

Vandaag weer een rit gemaakt van 25km.

Afbeelding

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:51

Hier is het totaal niet modderig, overal heerlijk kunnen rijden. De normale waterplassen die er zijn, lagen er inderdaad wel.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 20:53

Leuk dier Fabster. Ik draag een skibroek en veel thermospullen op de wagen, dan is het nog wel te doen in de winter vind ik.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:03

Ik ben nog niet zo proffessioneel met mennen. Sterker nog: de bode viel gewoon uit de kar op de terugweg _O- . Helemaal rot. Van t voorjaar maar een beetje repareren. Nu zal ik t er even mee moeten doen.

Of kent iemand een kar restaurateur in Brabant?

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:41

Vandaag met een stalgenoot naar buiten gegaan. Rond de 20km even een pauze gedaan. Haar paard brak uit en ging er vandoor. Ik weer op mijn paard gesprongen en er achteraan. 1,5km verderop kwam ik ‘m weer tegen. Hoofdstel onderweg op het pad gevonden in meerdere stukken. Volgens de app heb ik met mijn kleine IJslander 48km/h gehaald. *D

Nouja. Nu weer veilig terug. Uiteindelijk 32km gereden vandaag. Schiet wel op zo met deze challenge. :wow: Denk alleen dat we de komende 1,5 week niet meer zoveel gaan rijden, ze beginnen nu echt steeds vaker carbid af te schieten. Veelste link. :n

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:49

Dat carbid en vuurwerk schieten is iets wat ik ze nog nooit heb weten doen. Het is in het dorp waar de paarden staan vanaf dit jaar ook officieel verboden als particulier om vuurwerk af te steken *\o/*

Mijn regenjas is aangekomen in de goede maat en HIJ PAST **\O/** :):) *\%/* Zo blij! Nu kan ik echt met paard op stap in zowat elk weertype!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 22:06

Wat goed dat vuuwerk bij jullie verboden is! Deze week zijn voor mij ook de laatste ritten tot na de kerstvakantie. Voor mij hoeft dat geknal ook niet.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 18:32

Vandaag weer een rondje van 13 km gedaan. Laatste eondje van dit jaar op Caj. Mirgen nog 10 km op Barney en dan pas na de kerstvakantie weer.

Ben ik nog zo n 4-5 km van huis, breekt mijn beugel af. :wow: Vond m ineens zo lang.... >;) . Ik heb van die leren korfjes. Het ijzer wat om je voet zit, was van het voetbed af gebroken. Alleen het leer hield de boel nog bij elkaar. Geen ongelukken, gelukkig en toch maar gewoon door gereden. Maar wel voorzichtig. Caj was aardig aan t drammen, dus was nog best een toer. Maar goed, we zijn weer veilig thuis gekomen. Morgen even kijken wat ik er dan aan hang... :')

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 18:54

Monique, ook hier even. Zag je berichtje net onderaan de challenge. Als er personen vals (lijken) te spelen mag je mij altijd een pb doen om de kwestie even voor te leggen. Met 170 deelnemers is het voor mij geen doen om iedereen te controleren, maar ik kijk wel even of er iets moet gebeuren als ik een tip krijg van iemand.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:17

Hier gisteren 14 km gefietst met Alex.
Afbeelding

En dit is wat ie ervan vond _O-
Afbeelding

Waarom zou je willen vals spelen in deze challenge, tis niet dat je aan het einde iets krijgt ofzo.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:27

Het zou me niet verbazen als dat gebeurt. Ik doe ook mee aan de zeelandchallenge en daar zit ook iemand bij die hele rare korte rondjes 3x op 'n dag doet. Ja, daar twijfel ik bij, maar je kan niks bewijzen en meer dan de eer valt er niet te behalen...

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:38

Ik weet wel om wie het gaat, ken diegene verder niet, maar inderdaad wat rondjes die verdacht overkomen. Na profielcheck (voor zover dat gaat als je geen vrienden bent) geloof ik toch wel dat de rondjes echt zijn. Is niet mijn manier van rijden, maar mogelijk zal het wel zijn :P

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:33


LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:22

Ik kwam vorige week ook een foutje van mezelf tegen. Ik had een ronde gedaan en later in Endomondo toegevoegd, maar perongeluk bij de tijd 1 minuut ingevuld in plaats van 1 uur. Dat was wel een erg hoge gemiddelde snelheid :))

Ondanks de kou, nattigheid en donker zijn wij nog best fanatiek voor ons doen. Al begint merrie wel last van de groeiende buik te krijgen, dus we doen het wat rustiger aan.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:47

Ach, dat vals spelen. Ik vraag me altijd af wie je dan voor de gek wil houden. Lekker laten gaan. Het is tenslotte voor de lol. Je hebt er altijd rare types tussen.

Wij zijn net weer een beetje op stoom. Alhoewel, morgen laatste rit en dan pas weer als het geknal allemaal weer voorbij is. Zit net weer in de top 30. Eens kijken of dat zo blijft, als ik geen kms meer maak, de komende 2 weken :D

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:09

k heb van de week valsgespeeld :o was vergeten endemondo uit te zetten dus ik ben 60 km per uur gegaan of zo :oo

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:11

Haha! Had ik van de week ook. Maar toen stond hij op wandelen, dus daar heeft hier niemand iets van gemerkt. :D

S_imonee

Berichten: 3844
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:52

Ik heb vorige week per ongeluk ook vals gespeeld door met endomondo nog aan naar huis te rijden. Maar ik heb het netjes aangepast :)

Ik kijk eigenlijk nooit echt ritjes van anderen. En inderdaad wat fabster zegt: het is voor de lol :D

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:51

Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer een lekker rondje gemaakt (met de fiets) is Endomondo na 2,65 km uitgevallen. -O-
Ik heb vakantie dus hopelijk volgt er de komende twee weken nog een poging.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:29

Hoe kan je ritjes kijken dan? Ik kan enkel de mijne zien en eventueel de laatste van de persoon boven/onder mij.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:50

Komt er in 2018 een nieuwe challenge? Zou dan graag weer meerijden. Heb afgelopen jaren ook meegedaan alleen 2017 niet. Ik track mijn ritten ook altijd :j

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:51

Dayanaera schreef:
Komt er in 2018 een nieuwe challenge? Zou dan graag weer meerijden. Heb afgelopen jaren ook meegedaan alleen 2017 niet. Ik track mijn ritten ook altijd :j

challenge loopt van aug tot aug. als je alles trackt neemt endomondo dit gewoon mee. dus je kunt je nog steeds aanmelden

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 12:15

EmptyWords heeft helemaal gelijk, mocht je weer willen aansluiten dan kan je de OP raadplegen wbt aanmelden. Mocht je nog vrienden met mij zijn dan kan je ook een pb sturen, zodat ik weet wie ik toe moet voegen (en ook graag als je een vriendenverzoek stuurt zodat ik weet dat jij het bent ;) ).

W.b.t. het valsspelen, vaak is er inderdaad weinig tegen te doen. Helemaal omdat mensen die bewust oneerlijk zijn vaak ook wel 'slim' genoeg zijn om hun ritten te verbergen en ik wil niet verplichten dat iedereen de ritten openbaar zet.
Het is allemaal voor de lol, dus ik snap de aandrang tot vals spelen ook nooit zo goed. Ik vind het wel altijd jammer voor de meerderheid die gewoon leuk en eerlijk mee doet. Een keertje vergeten uit te zetten is natuurlijk anders dan valsspelen, en vaak wordt dat ook gewoon achteraf gecorrigeerd door mensen.
Ik heb de melding ook even bekeken, had kort na het bericht inderdaad degene gevonden die bedoeld werd. Ik denk wel dat het echte ritten zijn inderdaad, maar ik snap ook dat er twijfel over was.
Varekaj: of je kan kijken ligt aan de instellingen van de persoon, je kan kiezen voor openbaar, zichtbaar voor vrienden of prive. Omdat ik voor het aanmelden met redelijk wat mensen vrienden ben kan ik dus ritjes zien van deelnemers bij openbaar of voor vrienden, alleen prive is niet zichtbaar bij mij.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:53

Ik vind het fijn dat het ook op privé kan staan. Mijn pony's staan op een plek zonder toezicht en ik vind het niet nodig dat de hele wereld kan zien waar dat is.
Vals spelen zie ik het nut niet van. Ik houd gewoon alle kilometers bij die de ene pony maakt. Van de andere houdcik het niet bij in endomondo.
Soms vergeet ik te tracken en dan voeg ik het later toe. Dan heb je wel de tijd als benadering. (Vul ik 50 minuten in kan ook 48 of 55 zo'n geweest.) De km's van de rondjes ken ik natuurlijk ook, die rijd ik tot vervelens aan toe :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 15:40

:)* Bedankt voor de tip!

Ik denk dat ik nog op privé sta, maar wil dat gerust wel aanpassen. Niet omdat mijn ritjes ongezien moeten blijven (ik deel ze net graag!) maar om te vermijden dat ik door jan pietje en puk constant uitnodigingen krijg voor challenges etc waar ik niks mee te maken heb.

@ Ganna: mijn paarden staan regelmatig op een andere locatie (ik heb 3 stukken weiland en in de winter op stal) dus dat maakt het al minder makkelijk voor mensen met slechte bedoelingen.