Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 15:48

Afbeelding
Hier ook onwijs genoten. Mijn billen hebben afgezien, paard nog zo fris als aan het begin. Daar ben ik blij om. Met zijn 20 jaar moet je toch op blijven letten of t nog leuk blijft.

Als jim van zijn vacht ag os gaan we nog meer mooie en gave dingen opzoeken hoor Amanda!

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 15:48

Vorige week maar klein rondje gereden. Vandaag lekker weer naar strand! Waaide bijna van m’n paard :). Strand was helaas beetje klein opkomend water + storm was erg hoog water. Gelukkig is Shaggy niet bang en draaft ie gewoon door terwijl golven het strand op komen en het schuim om je oren vliegt :+.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:23

Met mijn nichtje een rondje gedaan. Verkeerde afslag genomen dus stiekem een flinke rit geworden. Zo gaat het snel met kilometers vreten :))
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:35

EmptyWords schreef:
[ [url=m/9JQ14H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook onwijs genoten. Mijn billen hebben afgezien, paard nog zo fris als aan het begin. Daar ben ik blij om. Met zijn 20 jaar moet je toch op blijven letten of t nog leuk blijft.

Als jim van zijn vacht ag os gaan we nog meer mooie en gave dingen opzoeken hoor Amanda!

Deal :D

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:57

evdpanne schreef:
Vorige week maar klein rondje gereden. Vandaag lekker weer naar strand! Waaide bijna van m’n paard :). Strand was helaas beetje klein opkomend water + storm was erg hoog water. Gelukkig is Shaggy niet bang en draaft ie gewoon door terwijl golven het strand op komen en het schuim om je oren vliegt :+.

[ [url=m/zdJz4X.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uwHauW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9GgnbB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PPHiDN.png]Afbeelding[/url] ]


Heerlijk! Eind maart gaan we een paard dagen op “bootcamp” bij een vriendin. Ze woont in Sassenheim. Ik heb gezegd dat we ook een dagje naar het strand “moeten” dan :))

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:41

Lieve mede-Challengers,

Ik wil graag binnenkort een rondje strand doen... Liefst regio den-haag (dat is het dichtstbijzijnde vanuit regio Nijmegen)
Nu zoek ik een fijne parkeerplaats én liefst ook nog een route (bijv 20-30) km.
Ik heb al op Google/bokt gekeken natuurlijk, maar bovenstaande combi is zo gauw niet makkelijk te vinden.
Kunnen jullie mij helpen ? :D

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:51

Lein_ schreef:
Lieve mede-Challengers,

Ik wil graag binnenkort een rondje strand doen... Liefst regio den-haag (dat is het dichtstbijzijnde vanuit regio Nijmegen)
Nu zoek ik een fijne parkeerplaats én liefst ook nog een route (bijv 20-30) km.
Ik heb al op Google/bokt gekeken natuurlijk, maar bovenstaande combi is zo gauw niet makkelijk te vinden.
Kunnen jullie mij helpen ? :D



Als ik er aan denk stuur ik je een route!
Ik heb wel kaartjes van Meyendel (wassenaar) Maar dat is dan wel veel duin (zwaar) wil je dan ook de 20/25?

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:30

Bij Katwijk kan je ook goed parkeren en vanaf daar richting Wassenaar en terug door duin (endurance is ook dat rondje in oktober ;) ). Of rondje strand + bos Noordwijkerhout. Noordwijkerhout is alleen in weekend wel druk.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:37

evdpanne schreef:
Bij Katwijk kan je ook goed parkeren en vanaf daar richting Wassenaar en terug door duin (endurance is ook dat rondje in oktober ;) ). Of rondje strand + bos Noordwijkerhout. Noordwijkerhout is alleen in weekend wel druk.


Tof! Dankje. Waar in Katwijk? Ik ben daar verder niet bekend dus een adres voor in de navigatie is wel heel wenselijk, Hihi.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:25

Lein_ schreef:
evdpanne schreef:
Bij Katwijk kan je ook goed parkeren en vanaf daar richting Wassenaar en terug door duin (endurance is ook dat rondje in oktober ;) ). Of rondje strand + bos Noordwijkerhout. Noordwijkerhout is alleen in weekend wel druk.


Tof! Dankje. Waar in Katwijk? Ik ben daar verder niet bekend dus een adres voor in de navigatie is wel heel wenselijk, Hihi.


Parkeerterrein zuid duinen is denk beste startpunt voor rondje Katwijk Wassenaar Katwijk (Zuidduinseweg 7, Katwijk). Op zondag gratis andere dagen volgens mij nu betaald parkeren. Noordwijkerhout is altijd gratis, behalve bij langevelderslag maar daar mag je strand niet meer op (helaas). Een startpunt in Den Haag/Wassenaar zou ik ff niet weten wat handig is om te parkeren.

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:28

MaritB schreef:
Lein_ schreef:
Lieve mede-Challengers,

Ik wil graag binnenkort een rondje strand doen... Liefst regio den-haag (dat is het dichtstbijzijnde vanuit regio Nijmegen)
Nu zoek ik een fijne parkeerplaats én liefst ook nog een route (bijv 20-30) km.
Ik heb al op Google/bokt gekeken natuurlijk, maar bovenstaande combi is zo gauw niet makkelijk te vinden.
Kunnen jullie mij helpen ? :D



Als ik er aan denk stuur ik je een route!
Ik heb wel kaartjes van Meyendel (wassenaar) Maar dat is dan wel veel duin (zwaar) wil je dan ook de 20/25?


Dat is wel echt een prachtige route <3

Story

Berichten: 826
Geregistreerd: 14-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:34

Hele mooie routes! Ik ben vrijdag niet meer geweest ivm voorspelde sneeuw. Maar zaterdag hebben we dat goed gemaakt en met de trailer naar Putten gereden. Mooie rit van bijna 20km gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:23

Marije_jiplover schreef:
Ik heb vanmiddag ook weer gereden en ik had heen last meer van harde paden. Vond alles juist al goed ontdooid.
Ik had de 30jarige als handpaard mee en ze waren elkaar een beetje aan het opstoken.
We hebben een heel stuk met 16 km/u over de hei gedraafd!

Wel heel lekker gereden.

[ [url=m/ZegksJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UhxvQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, de 30jarige had zich toch iets te hard uitgesloofd zaterdag.
Gisteren moest hij bijkomen:

Afbeelding

Deze foto kreeg ik van een stalgenootje doorgestuurd.

Vanmiddag even een rondje met hem wandelen, hij liep ook wel wat kort gisteren.
Tsja, dan is hij toch geen 18 meer.

Ach, komt wel goed.
Ik heb liever dat hij af en toe nog compleet uit z'n dak kan gaan en zich lekker uit kan sloven, de week erna doen we het wel weer kalmpjes aan.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 21:39

Vandaag weer een heerlijk ritje gemaakt samen met Dayanaera! Sommige paden nog erg nat.... maaar alsnog heerlijk gereden!

Afbeelding
Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:04

marit2403 schreef:
Vandaag weer een heerlijk ritje gemaakt samen met Dayanaera! Sommige paden nog erg nat.... maaar alsnog heerlijk gereden!

[ [url=m/GIFUfV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OFhZFx.png]Afbeelding[/url] ]


Was heerlijk :)) en fijn in het zonnetje

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:47

Vandaag super mooi weer, dus Caj opgezadeld. Loop t erf af en vond r al wat raar. Nog even aankijken, maar na een paar 100 meter terug naar huis. Caj kreupel. Beetje dik op de kogel. Mss een misstap of mss een tik gekregen. Er is wat onrust in de kudde op t moment. Echt balen -O-

Maar ik wou toch rijden, dus Barney uit de paddock getrokken en gezadeld. Inmiddels was het al later dan gepland, dus meteen ook maar de bejaarde hond mee. Barney was niet vooruit te branden :') Ook hij heeft last van de onrust in de kudde als laagst geplaatste, dus hij liep erg op de handrem en was op het ergste voorbereid. Niet echt een feest dus. Baalde wel. Zulk mooi weer en geen paard om lekker mee te rijden :\ . Das ook niet goed voor mijn kms. Begon net weer wat te worden. Maar goed, we zien wel. Rustig aan maar.

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:01

Vervelend Fabster!

Het was prachtig weer vandaag, de zon was gewoon warm!
Mijn merrie had duidelijk de lente in haar bol.
Flink wat bokken in het begin en aardig druk. Mede daarom maar een klein rondje, we gaan weer eens iets vaker gehoorzaamheidsrondjes doen...


Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:08

Balen Fabster :\

Mooie foto die bij het water <3

Ik ga vandaag of morgen weer een rondje doen. Ik moet van mezelf ook echt even een dag in de bak rijden dit weekend :))

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:11

Ik ga hopelijk vanmiddag even ene rondje met de Gouwe Ouwe en die telt niet voor de challenge.
Morgen met een stalgenootje en 2 vrienden een rondje heuveltjes klimmen is het plan en dat wel gewoon met Elmo en dus voor de challenge.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:35

Ik ga sowieso vandaag even. Paard moet het gas er even opzetten. Motgen misschien nog een keer, weet ik nog niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:34

Balen is dat hé, is het zo mooi weer, heb je een dag vrij, kijk je er helemaal naar uit .. gaat je rit niet door of niet zoals gepland. Ik weet er helaas alles van, altijd wel iets met die beesten :Y)

Ik ben gisteren gelukkig wel kunnen gaan, zij het gewoon aan de hand. Maar we hebben kilometers gemaakt en dat telt, en het was heerlijk genieten zo <3

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:38

Vandaag rondje thuis op de planning.
En misschien morgen het bos opzoeken :)
Weinig km’s nog gemaakt deze maand

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:47

[***] schreef:
Balen is dat hé, is het zo mooi weer, heb je een dag vrij, kijk je er helemaal naar uit .. gaat je rit niet door of niet zoals gepland. Ik weet er helaas alles van, altijd wel iets met die beesten :Y)

Ik ben gisteren gelukkig wel kunnen gaan, zij het gewoon aan de hand. Maar we hebben kilometers gemaakt en dat telt, en het was heerlijk genieten zo <3


Ik zal ook meer moeten gaan wandelen dan. Heb je 5 paarden en niks (nou ja, de smurf dan) om op te rijden. Gaat er toch wel iets fout in het beleid... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:16

Haha, ik heb er maar 2 :P
En ik kan in theorie wel rijden, maar er zijn zoveel dingetjes waardoor ik het momenteel gewoon fijner vind om te wandelen, en de pony's volgens mij ook, dus waarom niet 8-)

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:32

Toch maar een rondje bos gedaan. Ik had een plan. :+
Maar ergens heb ik een pad gemist _O-
Ach, het was toch een leuk rondje :))
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding