Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 14:24

Dat doe ik ook. Ik maak het niet voorspelbaar.

Heerlijk gereden vanochtend, 16 km
Ook dwars door de stad :P

Afbeelding


Afbeelding

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:42

Wat een heerlijk weertje hè!

Wij hadden vandaag de eerste oriëntatie rally van het jaar.

Heerlijk genoten.

Afbeelding

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30630
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:47

Wow dat is een hele rit zeg qua kilometers. Wel gezellig ziet het eruit

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:05

Tyrcanol schreef:
Wat een heerlijk weertje hè!

Wij hadden vandaag de eerste oriëntatie rally van het jaar.

Heerlijk genoten.

[ [url=m/gLyKN3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat ziet er echt heel leuk uit!

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:18

Leuk laurie!

Ik heb heerlijk 22 km gereden, op het laatst nog even het ven in gedoken en stonden heel veel mensen foto’s te maken, vroeg iemand om mijn mailadres dus ben heel benieuwd. Superleuk!

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:48

Wij hebben vandaag voor t eerst weer gefietst, ook voor het eerst in deze omgeving, drukke polder. Het was best wel druk met fietsers etc en Gwen vind veel dingen nog heel spannend. Dus we hebben het niet rustig aan gedaan, rond de 6,5 km in bijna een uur :)

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:00

Dat lijkt me nou doodeng, fietsen met een (mijn) paard! Heb de foto’s gehad, super leuk :o

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:19

Wij hebben een heerlijke duin- en strandrit gemaakt van ruim 20 km.
Genoten!

Bijna 4,5 uur op de trailer, heen en terug bij elkaar.
Ponylief was blij om thuis nog even lekker de wei op te mogen.
Lang leve de zomertijd!

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:45

Robijntjah schreef:
Dat lijkt me nou doodeng, fietsen met een (mijn) paard! Heb de foto’s gehad, super leuk :o

[ [url=m/xsU9KB.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/o1XlLR.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/EbfdaB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Fietsen durf ik juist, ik durfde er in deze omgeving nog niet op, haha.
Met mijn vorige pony fietste ik meer dan ik er op zat ;)

Gave foto's :)

Hierbij beeld van mn pony :D


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:11

Leuk kleurtje <3

Ik heb het vroeger wel eens gedaan maar vind mijn merrie er te rillerig voor :+
Die komt sowieso achterop zitten :=

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 00:42

Robijntjah schreef:
Leuk kleurtje <3

Ik heb het vroeger wel eens gedaan maar vind mijn merrie er te rillerig voor :+
Die komt sowieso achterop zitten :=


Gwen is ook best rillerig ja haha maar dat is erger als ik er op zit :)

Ach elke gek zn gebrek ;)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:20

Froemel briljante foto van jou en je paard. Oké oké vooral van je paard :')
Robijn wat heerlijk zo door het water scheuren zeg en leuk dat mensen de foto's dan ook echt opsturen.

Marije wat leuk dat je met Elmo aan zee bent geweest. Stuk langer met de trailer dan te paard maar voor een keer maakt dat ook niet uit.
Tyrcanol wat ziet dat er onwijs gezellig uit die rally! Ik ken rally's alleen als kaartlees wedstrijden met opdrachten.

Marit ook lekker bezig. Fietsen doe ik ook met de pony's maar wel met een flink bit in de waffel anders gaan we wel erg hard.
Het Bellbeest heeft zaterdag nog een ritje van 18 km gelopen en dan breekt komend weekend mijn trainingsblok aan. Vrijdag 20, zaterdag 46 km in Epe en zondag en maandag even kijken maar denk 20 en 30 km.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:26

Leuk weer een rally Tyrcanol! Is dat Eersel?

Lekker is dat fietsen met de pony's :D . Heb het deze winter niet meer gedaan maar met het betere weer ga ik het ook weer af en toe doen. Erg fijn om ze zo lekker onbelast te laten rechtdoor te kunnen laten bewegen :) .

Wij hadden zaterdag een beetje ruzie met endomondo, hij ging ineens uit? Heb de laatste tijd wel vaker een gps probleempje. Meer mensen die dat hebben?
Wil wel nog een mooie foto delen van ons ritje, hebben lekker 2 uur rond gedwaald door de omgeving :D .
Afbeelding

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:35

Heerlijk al die ritten!

Ik zou gisteren een +/- 38km gaan doen om een wedstrijdroute te checken, maar GPS had blijkbaar te oude batterijen (van vorig voorjaar O:) ) en hij was na 5 minuten leeg. Reservebatterijen mee, maar die lagen nog in de auto :+
Dus zelf maar rondje gedaan van uiteindelijk 24km en dat was voor mijn lijf wel even genoeg. Last van onderrug vooral en was erg moe erna. Ben echt niet meer gewend lang en veel te draven :\ Viel me even vies tegen moet ik zeggen.
Maar goed, toch oké gereden.

Volgend weekend die route alsnog proberen te checken!

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:20

Mooi Josien!

Die rally ziet er ook leuk uit. Best een flinke rit zo :j

Wij hebben ook een rondje gereden. Nu een stukje van het grote-mensen-bos meegepakt :D
En niet eens verdwaald deze keer :+
Nog een paar stukjes lekker kunnen galopperen. Het was wel warm, dus ook veel gestapt. Ponylief heeft nog een behoorlijk vacht en had het warm.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:34

je bent lekker aan het rijden amanda!

snel weer afspreken. ik ben ook benieuwd naar 7 april

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:34

Heerlijke ritten weer voorbij komen, wij hebben afgelopen zaterdag rondje Hollandsche Rading gedaan zodat mevrouw wat energie eruit kon lopen (korte galop training gedaan) zodat ze misschien wat braver was tijdens de dressuurwedstrijd van gisteren. Gisteren dus; opzadelen ging prima, stond er relaxed bij, losrijden ging super (beetje door links vallen met stelling, maar was gelukkig te corrigeren) dus ik zag het al helemaal zitten. Toen gingen we de wedstrijd ring in en stond er een jury 'tuinhuisje' bij de C. Na, daar ging ze dus mooi niet langs, stilstaan, kijken, moeilijk doen en de rest van t rondje super veel spanning.. Dus weer geen winstpunten -O- Tweede proef ging al wel beter, dus de volgende x dat we een huisje tegenkomen is het vast geen probleem.. maar het is toch jammer..
Nog wat goeds eraan overgehouden, voor de wedstrijd 3 kwartier staan poetsen met een FURminator, dus ze is dr halve wintervacht al kwijt *\o/*

@Ganna -> Ben je niet bang dat ze misschien zich verstapt op vrijdag en dan zaterdag afgekeurd word? Ik ben echt een schijter met dat soort dingen, als ik een blok maak met een wedstrijd erin dan is die wedstrijd eerst. Maar misschien ligt het aan mij hoor, Bente loopt nooit een stap verkeerd maar is 50% van de tijd kreupel tussen mijn oren.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:26

Hier eindelijk ook weer eens wat rondjes kunnen doen, vorige week in onze oude omgeving een goede 12 km en vandaag met een heerlijk zonnetje 13km. Paardlief is de laatste tijd een beetje ondeugend, met een ander paard er bij wilt mw alleen nog maar scheuren :') Waar is m'n bravebier gebleven :+
Afbeelding
Afbeelding

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:31

Ooh, das wel balen Von... is natuurlijk ook doodseng, zo'n tuinhuis.

Heerlijk rondje Amanda!

Je zou zeggen dat je wel wat gewend bent Djilna! Hoe lang geleden ben je gestopt met grote afstanden?

Ook al zo'n gave omgeving, Josien!

Wat een knappert heb je daar Marit!! <3

Leuke foto's Robijntjah!! Die door het water is erg gaaf!

Lekkere ronde Corina!! Alles goed met Macho?

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:50

Ja! Ik merk nu dat hij wat ouder word, maar nu het weer wat beter word, gaat het weer beter!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 15:02

We hadden elkaar kunnen zien zaterdag Von! Ik reed samen met Tonkie een 18 km rondje.
Hihi die Bente, je zou haar eens mee moeten nemen op buitenrit dan ziet ze eens wat anders dan de bak :')

Ben ik niet bang dat Belle zich verstapt? Tuurlijk ben ik bang dat er wat gebeurd. Maar als ze niet op vrijdag een trainingsritje kan lopen en op zaterdag een wedstrijd kan ik ook maar beter geen meerdaagsen rijden. Daarnaast heb ik met twee jonge kinderen erg weinig tijd en moet ik dingen soms zo plannen. Het idee was helemaal niet om Epe te rijden, maar KWB. Maar dat lukte niet ivm onze eigen wedstrijd die voor gereden moest worden. Nu ben ik komende weekend in Ommen, bij mijn ouders, heb ik én oppas én kan ik een blok rijden. Ideaal om als tweede dag Epe te rijden ipv als eerste, nee niet echt. Maar wek de enige optie op dit moment.
Het Bellebeest is een extreem lompe harrie, die gaat zo debiel door de wei bokkend, steigerend en vallend, elke dag. (Zoals elke 16 jarige merrie doet???) Als ze ergens stuk gaat is het denk ik daar.

Wauw Letitzia wat mooi zo bij het water.

Miss Toseland hoe oud is je Haf? Ik ben Ilonk (bouwjaar 1988) vorig jaar glucosamine bij gaan geven en ze is echt soepeler geworden)

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:07

Hij word bijna 22.
Heb hem nu idd op glucosamine en souplesse mix van de paardendrogist en dat doet hem goed.
En van het najaar maar onder een deken

Mooi bouwjaar van ilonk. Ik ben ook van 88 :D

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:12

Ganna schreef:
We hadden elkaar kunnen zien zaterdag Von! Ik reed samen met Tonkie een 18 km rondje.
Hihi die Bente, je zou haar eens mee moeten nemen op buitenrit dan ziet ze eens wat anders dan de bak :')

Ben ik niet bang dat Belle zich verstapt? Tuurlijk ben ik bang dat er wat gebeurd. Maar als ze niet op vrijdag een trainingsritje kan lopen en op zaterdag een wedstrijd kan ik ook maar beter geen meerdaagsen rijden. Daarnaast heb ik met twee jonge kinderen erg weinig tijd en moet ik dingen soms zo plannen. Het idee was helemaal niet om Epe te rijden, maar KWB. Maar dat lukte niet ivm onze eigen wedstrijd die voor gereden moest worden. Nu ben ik komende weekend in Ommen, bij mijn ouders, heb ik én oppas én kan ik een blok rijden. Ideaal om als tweede dag Epe te rijden ipv als eerste, nee niet echt. Maar wek de enige optie op dit moment.
Het Bellebeest is een extreem lompe harrie, die gaat zo debiel door de wei bokkend, steigerend en vallend, elke dag. (Zoals elke 16 jarige merrie doet???) Als ze ergens stuk gaat is het denk ik daar.

Wauw Letitzia wat mooi zo bij het water.

Miss Toseland hoe oud is je Haf? Ik ben Ilonk (bouwjaar 1988) vorig jaar glucosamine bij gaan geven en ze is echt soepeler geworden)


@Ganna: Nee als je het zo uitlegt dan begrijp ik het wel, is soms lastig plannen met al onze andere verantwoordelijkheden erbij. En de korte fjorden beentjes kunnen over het algemeen best wat hebben <3


@ Letizia - Heerlijk, mag je daar in de zomer ook zwemmen met je paard? Dat zou ik graag nog eens een keer willen doen met die van mij.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:37

Ja hoor, is vrij toegankelijk!
Hopelijk hebben we een mooie zomer, dan wil ik ook weer gaan zwemmen in de zee (dit is het Veerse meer, voordeel dat je hier geen last van golven hebt :) )

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:21

Ik hoop het ook Von. Spannend vind ik het wel maar moet goedkomen als ze zich niet te veel opnaait bij de start. 35 paarden ineens. Meineed Gute...zin in ook!

Ahja met 22 begin je wel wat ouderdom te voelen. Mag ook wel lekker genieten samen.

Lijkt me heerlijk daar zwemmen!