Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 18:57

Afbeelding
Afbeelding

Gister en vandaag even een blokje om.
Vandaag stond er nog een stevige woeii.
Bijna van de sokken gereden door een buurt bus. Ik ree in de berm maar meneer vond schijnbaar dat hij ook flink aan die kant moest rijden. En geen gas terug nemen gewoon met 60 of harder langs je gaan pfff soms...

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8311
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:21

Pfff, kom ik aan met mijn plek 100 :+
Lekkere rondjes weer van iedereen. Wij zijn gister een stuk geweest om de benen te strekken, als ze morgen ijzers heeft als ik kom gaan we nog een stuk

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:21

Ik sta op plek 85 :')

Dit weekend geen tijd. Volgend weekend sowieso naar buiten. Misschien sta ik dinsdag wel heel vroeg op zodat ik voor mn werk nog even kan gaan. Paardlief heeft de afwisseling wel weer nodig

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:34

Ik sta op 12, maar dat zal wel snel zakken :-) kilometers van de vakantie op de Veluwe zitten er bij. Zoveel rijd ik normaal niet in het bos. Gemiddeld 15-25 km per week.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:56

Wauw Amanda! Prachtig daar !

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:04

EmptyWords schreef:
Ik sta op plek 85 :')

Dit weekend geen tijd. Volgend weekend sowieso naar buiten. Misschien sta ik dinsdag wel heel vroeg op zodat ik voor mn werk nog even kan gaan. Paardlief heeft de afwisseling wel weer nodig



ik nog lager ;)

Nu met de kortere dagen lukt buitenrijden ook alleen nog maar in het weekend en als ik dat dan al doe, is het hooguit 7,5 km ;) de laatste weken kwam het er al niet van, maar ach. It is just for fun

Story

Berichten: 826
Geregistreerd: 14-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:14

Leuke rondjes weer! Ik sta op plek 15 en daar komt van t weekend nog wel verandering in. 2 dagen rijden in het Drents Friese Wold :D

Herkenbaar met die korte dagen. Dan zijn mijn km’s ook een stuk minder. Kan dan hooguit 3x per week naar buiten.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 06:34

Roos_M schreef:
Wauw Amanda! Prachtig daar !

Ja. Is heel mooi daar

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 06:35

Ik kachel altijd wel door in de winter, maar vaak wel wat kortere rondjes ja :j

Zit deze maand op bijna 100km, eindelijk weer wat op mijn normale gemiddelde :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:15

Ik werk vanaf volgende week weer halve dagen ipv hele dus kan weer overdag naar buiten *\o/*
Als mijn vriend thuis is (buitenlandse job) zitten de weekends vaak snel vol en blijft er niet veel buitenrij-tijd over met een fulltime baan.

Gisteren ook mail gehad dat er vlakbij niet 2 maar 3 ruiterroutes opengaan! Eentje van 12km, eentje van 19 en eentje van 32. De 2 langste passeren aan de acterkant van mijn weiland, de kortste niet. Het vertrekpunt zit niet zo veraf gelukkig.
Zaterdag is de officiële opening en nadien komen de kaarten online. Kan een hoop inspiratie opdoen om nieuwe rondjes te maken.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:28

Varekaj schreef:
Ik werk vanaf volgende week weer halve dagen ipv hele dus kan weer overdag naar buiten *\o/*
Als mijn vriend thuis is (buitenlandse job) zitten de weekends vaak snel vol en blijft er niet veel buitenrij-tijd over met een fulltime baan.

Gisteren ook mail gehad dat er vlakbij niet 2 maar 3 ruiterroutes opengaan! Eentje van 12km, eentje van 19 en eentje van 32. De 2 langste passeren aan de acterkant van mijn weiland, de kortste niet. Het vertrekpunt zit niet zo veraf gelukkig.
Zaterdag is de officiële opening en nadien komen de kaarten online. Kan een hoop inspiratie opdoen om nieuwe rondjes te maken.


Oh wow, dat is eens goed nieuws. Ik wou dat ze dat in onze gemeente (Stichtse Vecht) eens gingen aankondigen. Het aantal km wat hier ligt aan ruiterpaden = 0

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:34

Wat fijn Varekej!

Ik werk sinds september ook wat gunstigere uren waardoor ik doordeweeks weer 2 x op pad kan met paardlief. Superfijn want ik rijd (bijna) helemaal niet meer in de bak.

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:38

Wauw dat is gaaf!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:41

Het is pas sinds een jaar of 5 dat het opkomt en nu lijkt het een beetje "booming". 5 jaar terug werd in de regio al een netwerk van 3 routes aangelegd maar dat is 40% asfalt/verhard geloof ik. Vind ik best veel.

Zaterdag gaan de routes aan mijn weiland open en zondag dan elders nabij Gent ook een paar. Daar zit een stuk van 7km bij met natuurhindernissen. Ga kijken of ik iemand kan vinden die 1 van alle routes mee wil rijden nu zondag.

Elfie

Berichten: 772
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:14

Hier nu 2 weken wat rustiger aan, ik moet veel werken dus het buiten rijden staat op een laag pitje momenteel. Hopelijk kunnen we volgende week weer op pad!

Zijn die nieuwe routes dan met minder asfalt? Regio Aalst is dat toch? Heb er iets van gelezen op Facebook. Voor mij ook niet ver.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:20

Hier momenteel plaats 59 met 106 kilometer. Is nog best ok voor ons doen. Zit wel nog een gedeelte wandelingen bij, zit er nog maar pas sinds kort weer op (en dan nog wandel ik een gedeelte als opwarming & uitstappen, lijkt pony het beter op te doen). En alles nog stappen, waardoor er veel tijd in kruipt waardoor de rondjes niet zo lang zijn :+ Maar het is wel fijn! En dat is wat telt.

scooby09

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:29

Wat fijn Varekaj….Niks fijner dan mooie routes vlak aan stal.
En met die km kun je waarschijnlijk ook wel wat variëren.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:48

Zal het je weten te zeggen Elfie :) ik kan in ieder geval uit mezelf genoeg rondjes maken met 80% onverhard (of iig geen asfalt) dus zou me verbazen als hun routes veel meer verharde wegen zouden hebben.
Het gaat via Essene, Meldert en Baardegem allemaal. Ben wel van plan om ze alle 3 eens te rijden op termijn.

Zondag ga ik richting Puyenbroeck met 2 clubgenoten. Daar gaat ook tot 77km aan ruiterroute open incl natuurhindernissen. Dat is al iets verder rijden voor mij en zal ik veel minder snel kunnen doen dan die waar ik zo kan opstappen en vertrekken.

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 12:56

Heerlijk weer om te rijden! Vanmorgen ook weer ffe geweest!

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:21

ik ga vanmiddag weer

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:10

Ik morgen en zondag :))

En ook allebei ook minimaal 20 km routes :j

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:00

Afbeelding

We hebben een nieuw snelheidsrecord
Ze hadden er zin in. Lekker gaan over het zand.
Zo leuk, volgens mij zit er nog meer in. Ik ontdek nieuwe kanten van mijn paardje sinds we hier wonen en zijzelf ook. Eerst deed ze alleen keurige verzamelde galopjes maar ze durft zich steeds meer uit te strekken en lang te maken en dan voel je die power.. *\o/* en ik durf zelf ook steeds harder.

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:46

komende dagen gaan we omhoog in de lijst, sta nu op nummer 33. dit weekend bijna 70km gepland dus ik ben benieuwd op welk nummer we dan komen te staan! 8-)

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:42

Hier ook lekker wat kilometers aan het maken, sta nu net buiten de top 10. Doel is dit jaar een plek in de top 15 vasthouden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb het voordeel dat ik veelal s'avonds en snachts werk, dus kan ook in de winter regelmatig een rondje maken doordeweeks.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 23:50

119 km/u maximale snelheid? :oo