Buitenritten rondom Groningen stad

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Buitenritten rondom Groningen stad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 10:02

Hi!

Nu het toch eindelijk wat mooier weer word wil ik heel graag weer wat buitenritten gaan maken en daarvoor zal ik dan een paard moeten huren omdat ik die zelf niet heb :+

Ik woon zelf in de stad (Groningen dus) en ben altijd nog best verbaasd dat ik eigenlijk in een straal van 40 km rondom de stad zo weinig kan vinden dat ik me af vraag of er dus echt niet meer plekken zijn waar je een paard kan huren.

De plekken die ik wel ken en ook al geweest ben zijn Tinkerplein Noordlaren + manege de Bongerd Glimmen.
Verder ken ik Les chevaux in Buinen, het Fjordenpaard in Een, manege Gasselte en verder houd het eigenlijk dan al op.
edit ik ken sunshine stable in Kolham ook, verder geen ervaring mee, iemand hier misschien?

Ik heb zelf alleen een scooter en doe het liefst de afstanden daarop alleen gaat het al richting Drenthe etc. allemaal wat nogal een ritje is. Als je dus iets weet zou het super zijn als je er dan bij kan vertellen of evt. de bus verbinding goed te doen is kwa waar de bus stopt :+

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Annet_Dottie op 07-05-17 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Kendra

Re: Buitenritten rondom Groningen stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:03

Verhuurt Jan Dolfing geen paarden meer?

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 10:10

Kendra schreef:

Oh dat is ook nog een goede heb ik nog niet aan gedacht, ik zal even kijken ik weet het niet :x

Bij Jan dolfing vind ik op de site alleen elke zondag ochtend om 10:30 een buitenrit van 1,5 uur verder staat daar niks dat je ook zelf een paard kan huren op een andere dag, maar ik kan altijd eens bellen en het navragen!

Peetje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:14

In Grolloo is ook een mange waar je paarden kan huren en ritten kan maken.

Vroeger wel eens gedaan, neem aan dat het nu ook nog is

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 10:15

Peetje99 schreef:
In Grolloo is ook een mange waar je paarden kan huren en ritten kan maken.

Vroeger wel eens gedaan, neem aan dat het nu ook nog is

Bedankt, weet je ook een naam? Helaas is Grolloo ook 42 km met de scooter vanaf hier maar kan het wel even onthouden :)

Ik kan als ik google Manege Grolloo niks vinden, kom dan uit op Schoonloo manege knollegruun..

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:22

Annet_Dottie schreef:
Kendra schreef:

Oh dat is ook nog een goede heb ik nog niet aan gedacht, ik zal even kijken ik weet het niet :x

Bij Jan dolfing vind ik op de site alleen elke zondag ochtend om 10:30 een buitenrit van 1,5 uur verder staat daar niks dat je ook zelf een paard kan huren op een andere dag, maar ik kan altijd eens bellen en het navragen!

Mijn manegetijd ligt heééél ver achter mij, maar er kon altijd hééél veel bij Jan Dolfing :-)...

har166

Re: Buitenritten rondom Groningen stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:26

In Grolloo is idd geen manege, manege Knollegruun is qua locatie wel echt aan te bevelen. Maar wil je met een groep mee? Of bedoel je dat je alleen een paard wilt huren? Want dat beperkt wel natuurlijk.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 11:52

har166 schreef:
In Grolloo is idd geen manege, manege Knollegruun is qua locatie wel echt aan te bevelen. Maar wil je met een groep mee? Of bedoel je dat je alleen een paard wilt huren? Want dat beperkt wel natuurlijk.

Oké dankje, die heb ik even toegevoegd aan m'n lijstje :D
Liever niet met een groep, met een begeleider alleen is prima, het liefste met een vriendin dat probeer ik ook te regelen maar ik heb momenteel alle tijd van de wereld en 2 vriendinnen van me niet dus misschien ook wel eens alleen :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie