Dit is voor mij de eerste x dat ik iets op het forum plaats, dus bij deze even in het kort voorstellen:
Mijn naam is Denise,
Al mn hele leven paardengek en sinds 22 mei 2016 trotse eigenaar van een prachtige 8jarige fries Feije. Feije is echt een topper! Zorgt voor genoeg uitdaging voor mij, maar is de rust zelve zodra ik mijn 5jarige zoontje erop zet

Bij zijn vorige eigenaren was Feije wel verkeersmak gemaakt, maar buiten nooit echt doorgereden. Dit was allemaal geen probleem, meerdere keren aan de hand buiten wezen lopen en dat ging super! Daarna ook er op naar buiten en steeds een beetje verder en ook dat ging prima! Tot we een keer werden ingehaald door een motor die het nodig vond vlak achter ons nog eens ff extra te gassen.. Feije schrok, schoot wat pasjes in draf maar ging er verder niet vandoor (thank god). Wel is hij de rest van de rit zenuwachtig geweest. Daarna nog een x naar buiten geweest maar helaas, mn anders zo rustige paardje kon geen rust meer vinden

Ik had het toen eigenlijk direct op willen pakken met blijven proberen, maar kwam er toen achter dat ik zwanger ben!

Groetjes Denise