Ik hoop dat jullie met me mee willen denken. Ik ga de tweede helft van juni op trektocht in Spanje (en door Frankrijk en Andorra), ruim 350 km in 11 dagen te paard. Ik kijk er echt ontzettend naar uit! De trektocht is - voor zover ik begrijp - best pittig. Lange dagen te paard, soms lastig terrein en stukken naast je paard lopen. Slaapspullen etc gaan mee te paard, slapen in de open lucht. Mijn conditie etc ben ik al aan het trainen, maar ik zou ook graag het paardrijden alvast weer een beetje oppakken. Ik rijd nu namelijk niet op regelmatige basis.
Ik heb zelf geen eigen paard en nu zoek ik eigenlijk een plek waar ik een paar keer (3 ofzo) kan rijden om een beetje te trainen, liefst wat langere tochten omdat de dagen daar ook lang rijden zijn. Mijn spieren vast een beetje laten wennen aan wat komen gaat
en ook vast een beetje voorpret!Heeft iemand een suggestie waar dit zou kunnen? Ik heb geen eindeloos budget, maar wil er natuurlijk wel voor betalen! Ik woon in Utrecht, dus een beetje een centrale locatie zou helemaal mooi zijn!
Mocht iemand suggesties hebben hoor ik het heel graag!