Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niienn schreef:Ik heb geen ervaring met deze manege, maar ik denk als je kan galopperen op de pony je vast ook wel kan galopperen op paarden. Misschien kan je van te voren de galop eens proberen op het paard? Ik denk dat het ook vooral belangrijk is dat je je paard bij je kan houden. Dus niet dat je paard er ineens vandoor gaat. Maar paarden van een manege bij een strandrit zijn meestal wel braaf.
krimpenaar schreef:Misschien is het handig als je eerst een bosrit gaat doen bij de manege en daarna ermee op het strand gaat op hetzelfde paard. Als ik jouw openingspost lees heb je alleen ervaring in de bak, en een strandrit is heel erg anders. Bij manege Elzenhof gaan ze in een normale galop, maar het zijn vaak wel grotere groepen als het druk is. Daarnaast, de paarden zijn altijd happy als ze naar het strand gaan, zeker aan het begin van het seizoen (zo'n beetje nu) kunnen ze erg jolig zijn. Als ik ook uit je openingspost opmaak doe je de galop nog niet zo lang, dus ik raad echt aan om eerst een bosrit te gaan doen en dan eventueel daarna nog een strandrit.
Bijgewerkt: Bij manege Elzenhof rij je eerst nog een paar rondjes in de bak voordat ze door het bos naar het strand gaan om te kijken of je helemaal goed zit etc. en ze kijken ook of je dan in de bak al de draf en galop kan.