Heb het al op de lokale fb pagina gedeeld, maar als de eigenaar van de telefoon van verder is gekomen voor een ritje, wordt diegene natuurlijk niet bereikt. Hoop hiermee de eigenaar te vinden of misschien iemand die de telefoon herkent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zit er een SD kaartje in? Of kan dat niet bij een i-Phone?
Mss staat er net toevallig iets op waardoor je de eigenaar kan vinden. Hoewel ik me voor kan stellen dat je niet zomaar iemand zijn SD kaartje gaat openen. Maar ach, het is voor het goede doel
Miracle_ schreef:Oei.. Die heeft een flinke smak gemaakt zo te zienZit er een SD kaartje in? Of kan dat niet bij een i-Phone?
Mss staat er net toevallig iets op waardoor je de eigenaar kan vinden. Hoewel ik me voor kan stellen dat je niet zomaar iemand zijn SD kaartje gaat openen. Maar ach, het is voor het goede doel
Froukje schreef:Lillian__ schreef:Ik ken redelijk wat mensen in die omgeving! zal eens rondappen
Hopen dat je niet iemand wil appen die nu zijn telefoon zoekt, want dat lezen ze niet.
haha je hebt helemaal gelijk, maar dat meisje zelf is niet zo van het roze, haar zusjes die rijden en vriendinnen die rijden wel
heb haar een appje gestuurd.