Wie gaat er zijn of haar ruiterbewijs halen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Akeleinepony

Wie gaat er zijn of haar ruiterbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 20:18

Hey allemaal,

In het weekend van 31 maart t/m 2 april ga ik mijn ruiterbewijs halen bij Stal 't Reelaer.
Ik ben wel benieuwd wie er nog meer van plan is om binnenkort zijn/haar ruiterbewijs te halen en waar. :)
Gaat er nog iemand naar 't Reelaer? En wanneer?

Bregjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:53

Grappig! ik ga dat weekend ook :)
Ben jij al vaker bij 'T reelaer geweest? ;)

Akeleinepony

Re: Wie gaat er zijn of haar ruiterbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 21:09

Wat leuk! :) Ik ben daar nog nooit geweest omdat het best wel ver weg is vanaf mijn huis (anderhalf tot twee uur met de auto). En jij?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:12

Ik mot nog even uitzoeken of ik hem moet hebben als ik van de zomer verhuis met mijn paard. Als ik hem voor dat gebied nodig heb zal ik hem wel moeten halen vrees ik.

Bregjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:18

Akeleinepony schreef:
Wat leuk! :) Ik ben daar nog nooit geweest omdat het best wel ver weg is vanaf mijn huis (anderhalf tot twee uur met de auto). En jij?

ik ben daar al 1 keer eerder geweest op crosskamp het is echt heel leuk :D hoop dat ik hem ga halen :o

Akeleinepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 21:26

eilleen333 schreef:
Ik mot nog even uitzoeken of ik hem moet hebben als ik van de zomer verhuis met mijn paard. Als ik hem voor dat gebied nodig heb zal ik hem wel moeten halen vrees ik.

Ik heb zelf helaas geen paard ( :( ), maar ik wil er later sowieso een nemen en gehaald is gehaald, vooral nu je het niet meer hoeft te verlengen en op sommige maneges kun je alleen een paard (zonder begeleiding) huren met ruiterbewijs, dus dan kan dat ook gelijk ;) .
Laatst bijgewerkt door Akeleinepony op 09-03-17 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Akeleinepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 21:28

Bregjuhh123 schreef:
Akeleinepony schreef:

ik ben daar al 1 keer eerder geweest op crosskamp het is echt heel leuk :D hoop dat ik hem ga halen :o

Ik ben benieuwd :) , ik heb er in ieder geval veel zin in! :D
Heb jij al goed geleerd? Ik ben nog niet begonnen, maar ik ben van plan om dat dit weekend te gaan doen. :j

Bregjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:13

Ik ben al wel begonnen met leren :)) nog niet heel goed maar ik leer stukje voor stukje :D
ik ga ook wel zo'n trainingsdag vooraf doen *D . omdat ik met mijn verzorgpaarden niet goed kan oefenen met springen :(:)

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:32

Weet iemand of je de leerboeken ook kan downloaden ergens? Of waar je ze tweedehands kan kopen?

Bregjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:40

Lymoncello schreef:
Weet iemand of je de leerboeken ook kan downloaden ergens? Of waar je ze tweedehands kan kopen?

dat weet ik niet, vgm kan je het niet downloaden.. zelf vind ik het ook handiger om ze zelf in huis te hebben :\ je kan wel oefenen op http://ruiter.srr-examentraining.nl/

Akeleinepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 22:04

Lymoncello schreef:

Ik heb ze ongeveer een week geleden binnengekregen per post.

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:55

Citaat:
dat weet ik niet, vgm kan je het niet downloaden.. zelf vind ik het ook handiger om ze zelf in huis te hebben :\ je kan wel oefenen op http://ruiter.srr-examentraining.nl/

Ah thanks, ga ik daar vast ff oefenen. Ik vind boeken ook wel handig, maar ik ga verhuizen en daarom is online nu handiger, scheelt weer spullen mee ;)

Akeleinepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 21:19

We zouden elkaar misschien een beetje kunnen overhoren?
Ik heb zelf nog niet echt alles geleerd, maar wel een beetje :j .