Wie wil er mee buitenrit maken?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Adrienne93

Wie wil er mee buitenrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 10:50

Hey bokkers!

Ik ben helaas op 04-12-2016 van m'n paard afgevallen door een afgeknapte beugelriem. Helaas was de schade groter dan gedacht. Vele kneuzingen en kleine beschadigingen aan de spieren.
Inmiddels mag ik alles weer opbouwen en zo ook het paardrijden.
Als ik in de bak rij merk ik dat ik al weer te veel wil doen dus ik ben voornamelijk aan het revalideren in het bos.

Maar om nou 2/3x per week alleen te gaan begint een beetje te vervelen...
Ik zou het leuk vinden om eens per week met iemand samen het bos in te gaan.
Hoeft niet elke week dezelfde persoon( is ook wel gezellig natuurlijk!) of langzaam een groepje te beginnen om samen het bos in te gaan. Het hoeft ook niet elke week!

Ik rijd een 8 jarige merrie, braaf in het bos wel met looplust maar goed te controleren! Bokt niet, steigert niet, gaat er niet vandoor! En is braaf naar honden, fietsers, hardlopers. Ze staat in Luttenberg, letterlijk aan de rand van het bos!

Het lijkt me leuk om met 1 of meerdere personen in de regio het bos in te gaan!
Mijn paard is makkelijk te laden dus ik wil ook af en toe wel ergens naar toe komen! Zolang het niet te ver is natuurlijk!

Ik ga normaal 1/2 keer doordeweeks het bos in en 1 x in het weekend, vaak de zondag.

Mocht er iemand het leuk vinden mee te gaan lijkt het me leuk om te gaan Meeten!
Misschien zelfs vanmiddag al?

Ella | v. Vaillant | Z1 +3 | L+2 |
Pardoes | Hengst | 28-03-2020 | Twister de la pomme x Vaillant

friesiszwart

Re: Wie wil er mee buitenrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:51

wij gaan komend weekend naar Rheezerveen, als je de mogelijkheid hebt kunnen wij samen rijden.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. ga je mee op buitenrit of ruitervakantie? http://www.fanerberveld.webnode.nl

Lucia88

Re: Wie wil er mee buitenrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:55

Als je eens een rondje Lemeleberg wil maken, wil ik wel mee! Heb helaas geen trailer om naar jou te komen!

Adrienne93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 10:55

friesiszwart schreef:
wij gaan komend weekend naar Rheezerveen, als je de mogelijkheid hebt kunnen wij samen rijden.

Ah dat klink leuk!! Wanneer precies en hoe groot is de groep?

Vergeten te vermelden dat ik ivm revalidatie alleen nog maar stap en draaf. Galop is nog te gek voor me

Adrienne93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 10:56

Lucia88 schreef:
Als je eens een rondje Lemeleberg wil maken, wil ik wel mee! Heb helaas geen trailer om naar jou te komen!

Ja hoor! Dat is vlakbij! Kan m zo op de kar zetten!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:31

Adrienne93 schreef:
friesiszwart schreef:

Ah dat klink leuk!! Wanneer precies en hoe groot is de groep?

Vergeten te vermelden dat ik ivm revalidatie alleen nog maar stap en draaf. Galop is nog te gek voor me

wij zullen zaterdags en zondags gaan rijden. Zoals het er nu naar uit ziet zaterdag met 2 personen en zondags met 3 personen.

Het weekend van 7 t-m 9 april 2017 is het ook de bedoeling daar naar toe te gaan. Dan wellicht met meer ruiters en paarden. Voor komend weekend wat onlangs besloten is, is voor velen toch te kort dag.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. ga je mee op buitenrit of ruitervakantie? http://www.fanerberveld.webnode.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie