Instructie/trainingsweek eigen paard mee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Instructie/trainingsweek eigen paard mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 14:39

Ik ben opzoek naar een leuke instructie/trainingsweek gericht op dressuur in een omgeving waar ook nog een leuke buitenrit te rijden is.(dus in de buurt van bos/hei/strand oid)

Ik ben uiteraard bekend met de KNHS weken, maar de dressuur week komt qua datum niet goed voor mij uit :x

Liefste iets buiten de zomervakantie maar in het voor of najaar, de weken bij Bartels en van Baalen of bij Maarten van Stek zijn ook bekend maar dan zit ik met kosten(+/- € 1000 voor een weekje gaat me echt te ver) of op een locatie waar niet buiten te rijden is.

Iemand anders leuke ideeën voor een leerzame "vakantie"? Ik ben qua accommodatie voor mezelf niet moeilijk, ik zet net zo makkelijk een tentje op :Y) Ook mijn paard is niet de moeilijkste, op land of in stal is mij om het even.

Anchee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 23:14

Ik weet niet of je er al naar gekeken hebt en ik weet ook niet hoe "hoog" het niveau ligt, ik weet alleen wel dat les Chevaux trainingsweken aanbied (ook 18+) gericht op dressuur, maar waar ze midden bij bossen zitten waar ook altijd gebruik van gemaakt wordt. Je kan je eigen paard ook altijd meenemen (en zelfs kiezen voor stal of weide) en volgens mij kost het eerder 300 euro dan 1000.

Misschien iets om naar te kijken?

Succes in ieder geval!
(Ik ben hier al jaren niet meer geweest maar als kind wel een aantal keer en sindsdien houd ik hun site nog wel af en toe in de gaten gewoon omdat ik het er destijds zo waanzinnig leuk heb gehad)

rink

Re: Instructie/trainingsweek eigen paard mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:31

Hee Avalon! We organiseren bij ons inderdaad 18+ instructieweken. Jullie krijgen dan les en begeleiding van mij in het rijden van de lessen. Verder werken we aan een trainingsritme voor thuis en overige zaken die komen kijken bij training en wedstrijden. Ook bestaat de mogelijkheid om te starten. En natuurlijk rijden we ook eens lekker buiten :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 09:48

Ik volg even, ben wel benieuwd wat er allemaal te vinden is. Zou in de toekomst wel een keertje mee willen doen.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 12:59

rink schreef:
Hee Avalon! We organiseren bij ons inderdaad 18+ instructieweken. Jullie krijgen dan les en begeleiding van mij in het rijden van de lessen. Verder werken we aan een trainingsritme voor thuis en overige zaken die komen kijken bij training en wedstrijden. Ook bestaat de mogelijkheid om te starten. En natuurlijk rijden we ook eens lekker buiten :)

Haha en we hebben elkaar hier 1.5 week terug al over gesproken tijdens de clinic Renee
Ik kom binnenkort met fjordenbeest lekker jou kant op!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:00

Ooh dat word dan jou vakantie instructieweek :+

Ik ben kippig