ik ben nog niet zo bekend met Bokt maar ik ben een beetje ten einde raad..
Ik wil HEEL graag op een ranch werken. Ik heb in een aantal andere topics al Canada USA en Frankrijk voorbij zien komen.
Nu heb ik het in mijn hoofdgehaald om naar Mexico te gaan. Heeft iemand van jullie toevallig een contact met een ranch? Of een goede tip? Of goede ervaring? Iemand die ik kan benaderen?
Ik heb heel leuk contact gehad met de rancho Las Cascadas maar ze laten opeens niks meer horen
Het is een waanzinnige macho cultuur hier dus lastig me tussen de cowboys te vechten. Ik heb veel ervaring ook in het begeleiden van buitenritten in Nederland. Ik ben veel verschillende paarden gewend. Heb springpaarden gereden maar ook manege paarden, hele jonge paarden zowel engels als western. Beetje van alle markten thuis. Daar maak ik me dus geen zorgen over. Maar nu in contact komen met een ranch!
Ik heb niet veel eisen, het liefst wel zo veel mogelijk rijden (Dat begrijpen jullie natuurlijk) Ik heb contact gehad met een ranch alleen dan zou ik alleen de kamers van de gasten schoonmaken en verder niet betrokken zijn bij de stallen of de paarden.. tsja dat dus liever niet.
Maar van uitmesten en het verzorgen van de dieren ( koeien honden varkens of wat dan ook ben ik natuurlijk niet vies
Ik ben op dit moment in Mexico stad en in het wilde weg mailtjes aan het sturen dus een contact of een tip is HEEL erg welkom
xx
ik raad helpx het meeste aan. Al weet ik niet hoeveel er is in Mexico, maar in Canada is die het beste voor ranches!