Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misschien vind ik hier ook een paar leuke adresjes jacqueline_Y schreef:Manege grol op zeker! Daar ben ik afgelopen jaar een maand geweest met mijn paard. je kan een stal huren met weidegang of gewoon 24/7 op de wei. Manege grol ligt in Renesse en je rijdt van stal binnen 10 min naar het strand via allemaal ruiterpaden. In de zomer mag je overdag niet het strand op met je paard, maar in Renesse heb je een strand waar je altijd op mag met je paard, ook overdag. dit strand is ong 25 min rijden vanaf de manege. Echt prima te doen! alleen weidegang was volgens mij 10 euro per dag. als je ook een stal wil voor die week moet je even contact opnemen met manege grol voor een prijsindicatie. Ik had voor die maand ook een stal en dat kostte 300 euro en had daarnaast ook een prive weide.
Citaat:Manege Grol nog helemaal niet over gedacht! Mijn oma heeft in Renesse gewoond en ging elke jaar wel minstens 1 keer daar een strandrit maken! Ken de weg naar het strand dus al dus dat zou handig zijn! Weet jij toevallig of je daar ook ruiterpaden door het bos nog hebt dat je ook nog paar uur door het bos of duinen kan rijden ?
Je mag ook gratis mee met je eigen paard met een georganiseerde buitenrit van manege Grol. Dit had ik in het begin ook een aantal keer gedaan, ook om nieuwe routes te ontdekken
jacqueline_Y schreef:Citaat:Manege Grol nog helemaal niet over gedacht! Mijn oma heeft in Renesse gewoond en ging elke jaar wel minstens 1 keer daar een strandrit maken! Ken de weg naar het strand dus al dus dat zou handig zijn! Weet jij toevallig of je daar ook ruiterpaden door het bos nog hebt dat je ook nog paar uur door het bos of duinen kan rijden ?
Ja je hebt ook ruiterpaden door het bos en heel veel door de duinen. Je kan alle kanten op! Bij de VVV hebben ze meerdere folders waar de ruiterpaden in staan. deze had ik in het begin gewoon meegenomen om nieuwe routes te ontdekkenJe mag ook gratis mee met je eigen paard met een georganiseerde buitenrit van manege Grol. Dit had ik in het begin ook een aantal keer gedaan, ook om nieuwe routes te ontdekken