Superleuk en de paarden vinden het heerlijk! Wie van jullie doet het ook wel vaker en hoe leer je jonge paarden het zwemmen aan? Kijk trouwens in mijn onderschrift voor mijn youtube kanaal met zwemfilmpjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Superleuk en de paarden vinden het heerlijk! Wie van jullie doet het ook wel vaker en hoe leer je jonge paarden het zwemmen aan? Kijk trouwens in mijn onderschrift voor mijn youtube kanaal met zwemfilmpjes
Kuggur schreef:Op Bomaire zou ik ook wel willen, hier op IJsland zwem ik alleen met mijn paarden als de rivier bij het oversteken dieper bleek dan we dachten.....
Lijkt mij wel fantastisch mooi om daar te wonen hoor! NuevaAtalaya schreef:Wauw echt gave filmpjes met dat zwemmenIk rij in de zomer wel eens met mijn paarden door een meertje heen maar dat is niet zo diep, dus daar kunnen ze gewoon nog staan.
En wat een leuke, gevarieerde groep paarden hebben jullie! Mag ik vragen hoe lang je er al woont?Pandora2 schreef:Ik word alleen maar jaloers van jouw filmpjes![]()