GEZOCHT mooie herfst foto locatie Montfoort / Utrecht

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Astor

GEZOCHT mooie herfst foto locatie Montfoort / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-16 22:58

Lieve Bokkers,

Ik heb binnenkort een herfstshoot met 2 paarden in de omgeving van Montfoort / Utrecht. Aangezien ik daar zelf niet woon is het voor mij lastig om te bepalen waar er mooie locaties zijn.

Het gaat om een herfst shoot, dus waar mooie gekleurde bomen staan. Bladeren op de grond etc. En waar paarden toegestaan zijn.

Onder de mensen die mij via pb DE tip geven, verloot ik een fotoshoot. Graag een bericht sturen met foto van de locatie.

Alvast bedankt voor het meedenken en hopelijk kunnen jullie mij helpen aan een prachtige locatie!!

Groetjes Melissa
www.brichel-fotografie.nl

Amaryllis

Re: GEZOCHT mooie herfst foto locatie Montfoort / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 08:16

Omdat dit topic ook al op [FK] Fotokunst staat, sluit ik dit exemplaar omdat het niet is toegestaan om dubbele topics te openen. Daarnaast is BRT hier ook niet het juiste forum voor, en staat het op FK op de goede plaats.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten