Yvette01 schreef:Heel erg bedankt! ZIjn die hindernissen makkelijk te vinden bij de Mosten? Ik zag dat ze vlakbij de parkeerplaats liggen, maar ik heb geen idee hoe ik dit voor me moet zien.
De hindernissen liggen voor een groot deel langs en achter de grote visvijver van De Mosten. Niet moeilijk te vinden en het bos is niet zo groot dat je er verdwalen kunt. Zeker niet als je met een gps-app gaat rijden.
De link in het filmpje geeft je een idee hoe het er is.
Een andere mogelijkheid om te rijden is De Pannenhoef. Een heel mooi, gevarieerd bosgebied en in combinatie met de eventing-hindernissen langs het Schuitevaarjaagpad. Zie foto routeplanner als voorbeeld. Veel of weinig kilometers, wat je maar wilt. Verder richting de Hazemeren is zeker een aanrader indien je meer kilometers wenst
Goed te bereiken vanuit Rotterdam via Etten-Leur. Ruime parkeerplaats voor je trailer bij parkeerplaats De Bak.
Ruiterpaden zijn overal gemarkeerd, echter zijn het nog geen knooppuntroute.

Mooie rit gewenst en veel plezier.[/quote]
Ik neem aan dat de grond gelijk is bij de oefenhindernissen? Ik wil samen met een vriendin gaan, maar die is bang dat de grond te ongelijk is en haar paard onderuit gaat...